如若你愛我***請珍惜我!!`
I  MIZZZZZ  U *!


【[,.*寧願為愛著你`'﹡不捨棄//'◆]`
 
 
 
KWANYI=]


        名字: -君Yl* 
    10O% FFFF F" 
     職業` 家庭主婦*
       29-o8.9| 
  興趣 : 笑笑笑 N 喊喊喊
       3B bbbb"
  勿忘 ```28-29/12 *

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


2006 年 5 月 3 日  星期三 晴天
'''''''''''

仲以為 today吾洗番學```失望!!!! =[]="今日番去.. 行到亨翠見到成班..  呵呵***我好o咀咁同埋佢地1齊等tempo落黎!! -v-"番到去.. ...我又要同我部電話say goodbye na=] 10000個吾捨得ah!!!冇意思冇意思冇意思] * 部電話放左係佢到.. 咁我大番黎仲有乜意思??! 啊 ... ....激死我!!! then` 今日超支力lo ..我好珍惜d休息時間!!上i.s我覺得好87 lo ..做戲!!!!!所謂既做戲?! 我極度討厭_ ___*xdd! lunch拉大隊落去食面*放學:個個刀係到串我loo!!! 10萬個無奈  ,,*個個刀話 [ 哎ya, 吾記得你要'圍規'tim ....]仲要拉長個音````哼!大擔...過份過份!!!!!!!!!!!!!吾好俾我知你地要留堂   //'我1定會串到你冇聲出!! 哈哈>\/<" miss ho 要我大齊書``` 換袋!* 冇可能冇可能''  你吾可以迫我!!!! 哼  ,,放左之後` 見到[佢]係出面wo .. 呵呵* 等埋a lau *佢地話要企係亨翠後面傾計wo!!!咬左8粒蚊``  =v="吾打了...眼訓****

 

發表時間︰2006-05-03 11:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]