仲以為 today吾洗番學```失望!!!! =[]="今日番去.. 行到亨翠見到成班.. 呵呵***我好o咀咁同埋佢地1齊等tempo落黎!! -v-"番到去.. ...我又要同我部電話say goodbye na=] 10000個吾捨得ah!!!冇意思冇意思冇意思] * 部電話放左係佢到.. 咁我大番黎仲有乜意思??! 啊 ... ....激死我!!! then` 今日超支力lo ..我好珍惜d休息時間!!上i.s我覺得好87 lo ..做戲!!!!!所謂既做戲?! 我極度討厭_ ___*xdd! lunch拉大隊落去食面*放學:個個刀係到串我loo!!! 10萬個無奈 ,,*個個刀話 [ 哎ya, 吾記得你要'圍規'tim ....]仲要拉長個音````哼!大擔...過份過份!!!!!!!!!!!!!吾好俾我知你地要留堂 //'我1定會串到你冇聲出!! 哈哈>\/<" miss ho 要我大齊書``` 換袋!* 冇可能冇可能'' 你吾可以迫我!!!! 哼 ,,放左之後` 見到[佢]係出面wo .. 呵呵* 等埋a lau *佢地話要企係亨翠後面傾計wo!!!咬左8粒蚊`` =v="吾打了...眼訓****
|