兒家係兩點幾```我一定要打日記!!! 仲要日日刀要打.. 哈哈>V<"好啦. 講番今日!* [`話說 ,,有一位小朋友係1[]點幾既時候. 大叫!!! [婆婆NEI`婆婆NEI`我要食早餐AH!!!!] DIU ..兒家幾點AR小朋友!!???食早餐估然係好```BUT ,婆婆已經出左去食拉 ,,點解你仲要係到發神經NEI??答火車-*成車D人講野勁大聲LOO... *驚死人聽唔到咁!!*=P去到TAI PO "見到SEVEN-V-"估唔到佢會認得我*" XDD,,THEN` 去左搵老公***睇[ KING KONG]`=333="眼訓NA ..=]聽日再打過拉*
|