琴晚***打完日記之後`溫左陣書,,+2點半到`就入左房了!!!傾電話_ ____*"到左TODAY.又唔知醒起身食早餐=/\="成日刀起唔到身 ..xDD!THEN ,番學```見到個著粉紅色3GE BOY, 叫華田NEI***-333-"愛!!!同佢傾左幾句...走了* 回校"]]溫左陣書 ..*就開始NA =]`呵呵! 做得好慢,,>V<"旦係刀仲有三個字Zzzzz .,好好訓! 仲有D凍=V="之後過左去蘇穎彤個邊..BC,佢地個邊熱鬧D```XDD!哈.. 溫地理!! *覺得份卷刀OK容易``好多係筆記刀有!! 旦係....我好多刀唔記得左1半!!全部刀寫D冇寫D ..唔知有冇分呢? 呵呵 ..*測完之後`同左海龜傾左陣計*]]THEN就考普通話= ]*DIU! 好LUN 煩!!! 完全唔知佢係點印題目!!! 錯哂!!!! -]* 放左出MK WITH 大BREAD!!行左過大中
到食
,, THEN` 答
出到新ソ城見到個[乞丐]*唉唷 ..十分可憐! 冇左雙腳的//' >0<"之後` 行啦.. 支力得很呢 ]\* 5點到6 點.. 番左H" THE END!!!
熹熹豬`` >333<"
|