呵呵`又打日記NA= ]`琴晚成兩點先訓!!!今日起身勁支力 ..*xDD! >V<"今日竟然吾洗集會‵`'冇功課做先吾洗集會> >>>>*哼!!!THEN ,,普通話```好嘈 ..*'冇人聽佢地講野的!!!!好慘...哈!!SIU包WRITE左好多野俾我!!!*I'M VERY HAPPY!! HAHAA! 兩堂ART,,系到畫青蛙!!`勁核特. 不過我畫到好靚```哈哈=3="有人話似[4腳蛇] XDD"小息:::我好炆!!!*好多人.. D人又勁係到迫喎=="低能定白痴呀???/*最後刀係叫左子 BAG幫我買```10 萬個唔該!!!今日2 堂ENG "我冇訓過教...乖女!!!超級悶_ ____'°`LUNCH`` 係到影相!!! I LOVE!!!!賴文希*先生,, 幫我地渣相機``影相GE 時候" 數1 .2.3 拉 ..123熄左部機!!!死樣衰 >V<"笑死我地!!
-呢張因為影得好核特!! 所以細張D喇` 哈!!
- 呢張有點兒怪雞的!!!BUT,太可愛了!!
- 呢張* 我很K 胎的!! Bc我要忍笑!!HAA>V<"
細佬`腳子]] 老婆`包包]]家姐N魯弓`君兜]]
YEAH` 包 N 兒*
腳 子 AND 腸 子
-有兩個死人頭係我隻手到!!
個網冇啦啦傻左``` 正唔到相了!!! 聽日再來[]巴`'*
THE END ..
|