今日>\/<"番學好HapI*1來:::唔洗上is ..同佩Kwan +ake photo ! `影左好多張 ...=V="我真係頂佢唔順```同個個影 ,,*刀要影10幾萬張先收貨!! xDD"呵呵_ ___*°`2來 :子bag請食紅腸!! ]*3 來 ::LUNch ` 真係有大家樂GE1哥焗豬扒飯食!!! yeah! I LIKE eat! 4 來::* 影相 ]]* with` 子baG N 志yunG!! 我極度唔滿意D相T.T"!3ut .好過冇La ..//*係咪?!??*番課室' *` 好多人叫我影相NEI ..像明星似的!! 哈 ..*上P.E -打排球 > >>*熱死!!!!!!
a LaU `千奇千奇唔好做傻事!!! xxx 會擔心你的 ]]*!
子BAG ` 你正爛左我本野.. "點計先???*
p0ST: 相!! .. -3="
呢張影得5令!! BUT `是唯1的1張的!!*
包包! 好悶唷 ..=\/="
精神哂!!!! >33<"
延仔 & 腸仔 + 君y! * 222*
包* 知你高了. `要[DUM]低同人影相"]]
張 C & Kwan 2 !
你地兩個係到做緊乜野??"-V-"
月巴 日月 + 君 兒 "
細張D ` 靚D! 哈. 彤女* 兜bra!
發羊吊中!!估5估系邊個呢?
*POST 相完畢!!!
|