-*好喇```今日本來刀諗住去食早餐GE!!! BUT`夜晚個時俾個衰人激!!!嬲到我夜訓不特指*仲訓下又醒下訓下又醒下//* 哼`'下不為例 AR ,XDD! 咁今日就6點30起身LA =]* THEN`就早左1個字出門口]]"*所以又早左到FUNG 亨,,"之後就同包包 &腳子& 李小+ 張C .番SCH .. [ =` 要集會_ ___*講完1 大論野.上課室!!]* SHIT!!! 話我個袋細!!! 有幾細???! 仲要我聽日大齊book 番學 ..=P` 冇可能`冇可能` 冇可能`!!!WT THE FU*K !! ?"番到課室,,.*第1 堂 -公民教育!! MISS HO` 講左好多野 ..我亦刀諗到好多野!! ..but * 他們實在是太假了!!!地理: :: *包2竟然為左5上地點` 而同miSS 講話` 我xxx 痛!!]`無奈得很 _ ..,之後就同左佢落去傾計]〕*傾到答9 上番去 //' 小息啦`` 照舊落去買野食 ]\*I.S 要小測`"* 同包包講好左 ..答1 訓低" 哈ha:" 不過 ...我1 訓低左` 陳SIR就話 [ `哇!! 李Kwan Yi ..你咁快就放棄ar!!? ]]`` 咁我5起身刀5得la//* 不過刀好快扒得番. 1 訓 ,訓到Lunch ..` 爽!!!! LUNCH` 同腸T子`係到玩. .N傾計! DON'T WORRY ! BE HAPI!! U KNOW?!*上2 堂Maths ,,唉` 死得啦**又測驗了!! 我 D 數學. 開始明D GE 時候`又教新野. .*我點識ar???` 啊 ... . .勁死我!! 派左小測_ ___8/25 "!! >^<" 點樣應付呢個測驗?? 邊個可以救我!!! ?"教我數學果個` 重重有相!!放學` 睇閃避球 "//曬死我! xdd" 熱到我爆炸 .. .@ o@"之後等埋Tempo 就周圍遊啦. 行到5點幾到` 去左 m 記到坐 .....*之後` 去左大元]]]!` 再之後同佢地say GoodBye ,` 我就同NIN去左10蚊兜食野```又食左牛 ..好驚** 又敏感復發 ..HAA! THEN ,&* 送左我番屋K!!
今日`行出大中個時...好HAPI *事關同佢地1齊,,太多野笑了!! 笑爆我的咀XDD!**UMUMUM`希望這友誼.. 真的可以延續下去 =V="
NIN``` 又再1 次食言了!!!!!失望 ....*
番到H PLAY 電老個時 ,,吳子PONG得閒冇屎柯! 突然畫左2張GE 白痴相俾我```俾大家睇下LA.. 哈哈!!*>V<"
第 1 張 . -V-"
第 2 張. [ `YS!你說得對. 我是有自戀狂的!! 你吹咩??! 呵呵"]
|