.好啦* 講番今日La..."*首先,,,6點半就起身*正野出門口..*
.番到去```做番D功課* 抄死我!!! 結果刀係欠1樣xDD"!!
.第1堂** 公民教育:::*[吸煙好白痴"死左冇人知!] KEE>V<"
.第2堂..EPA !` Draw 包2 個本野 ..^V^"
.第3堂]]*地理 .發夢!!!!
.小息...*同包 N張C 落左去買紅腸```THen&*同張S!R傾計!
.第4堂`' 4個人用1本書 ..傾下* 玩下* 聽下書咁,,,"咁就1堂了..]!!
.第5堂..]`IS \\'傳紙T子 \/\/i+h 包包.....*
.Lunch `成班落左去睇ball&*3B vS3F ..今場1 D刀5緊張LU..冇得爭[其]`` 友誼賽=口=!!!
.第6.7堂'`*!\/|aths ..我5明!我5明!我好5明! SHIT!!!!
.第8堂** 聆聽 ..Then`放學!*
.上左腳子屋K . .bC 我要夾頭髮` 出街街*!! But ..俾佢呃左"]]最後刀係梳1梳去就走`` THEN`` 搵左XXX`就出* sha Tin `[ 天生1 對]* ..去左新達到食野``` THEN` !!好激氣咁番左屋企!!!
現在既時間係12 :17 分** 我要去ZZzzzzz ..*聽日5點半起身!!!!去食早餐,, xDD!!!
如是這樣***你應先檢討1 下自己對朋友的態度是怎樣!!!! *
|