TODAY..*刀有諗住食早餐GA =]` BUT,又起吾到身!!!哈HAA ..,之後***今日就落雨LA```拎左把姐仔LA"但係*" 竟然冇落雨-- -*仲搞到我好醒目咁拎多對[物]!!!*哼 ..聰明過頭_ ____]]*THEN` 去到富亨已經 8 點幾了 ,,*買埋野食.. .冇哂人!!!*] 行得勁快 //*棟門已經係1半 GE 1半 GE 再|半 ...呵呵呵>\/<"之後上堂個D ...刀冇乜特別了`*只系今日包包LUNCH先番]]*頭幾堂好悶:::*不過佢LUNCH先番黎刀好GE = ]*可以順便幫我買埋野食,.哈哈!]*不過...*唔好成日刀唔番呀!!! 不要離我太遠`'放學:[去左打閃避球*"對3D,,今次好叻女..第1場冇死到!!!!*第2 場* 仲可以拎到個BALL掉出去` ``不過掉5中人.. *哈 >v<" 下場對3a,, 冠軍戰!!!!xDD " THEN .. 就回家了!
TUNG 女* N 兜baba*
KWAN 兒 & 佩 KWAN
鄧誠 .. ME
|