今日```本來要5點半起身正早餐的!!!-*不過,,事關太攰了***又訓得4444個鐘"]] =V="THEN`6點幾媽MI 叫左我起身...*THEN.今日又要答TAXI```日日刀答TAXIIII..實在太多$$了*-V-"番到去_ ____*DO HOMEWORK!! THEN ..MISS 話我地乖左***KEE! BUT上堂ZZZZZ既人多左* 又話我地揀堂Zzzzz 個D.. 呵呵``上堂訓教俾MISS 見到既話要留堂!!! XDD"/\/|*今日上EPA., `係最小人訓教既1 堂 .. 呵2! *幫 TUNGTUNG 寫野```寫第2次了*HAA"!!小息冇落到去買野食* 餓死我_ __,,xDD!上ENG" 聽日同 TUNG2出MK唱 KK`*興奮** ]佢睇死我起唔到身//'我實起到身GA!!!哈哈`可能我嗌番你起身轉頭*!! KEE >V<"LUNCH:::落左去買野食* 肥賢幫我排左NNNN耐``呵呵=V="THZ 哂你喔!!!! -3-```MATHS*" 不停打[喊路] --好攰!!*不過又想聽... *但係 又唔明* **唉 //放學" 去左搵+姐`THEN ]去左大廣&*買[筒*],,再去吉島---SASA`買[痴甲水N 眼線筆] .. 唉唷* e + 畫眼線*畫得超核特.. 隻眼越黎越細隻** NONONO!我唔制............*每晚要10 點訓教**** 哈 .. 唔知得唔得呢???!之後去左新達到行,,,好白痴***好搞笑...基本上 -- -行左咁耐, 就笑足咁耐!! 哈哈 >V<' 我刀好耐冇好似今日咁開心LU`哈哈``` 多謝你呀!!! 白痴婆... * THEN ,番到屋企* 食意大利粉 ....正!!
F.3 既時間***刀正番唔係好多LU... 我開心?定唔開心???

|