如若你愛我***請珍惜我!!`
I  MIZZZZZ  U *!


【[,.*寧願為愛著你`'﹡不捨棄//'◆]`
 
 
 
KWANYI=]


        名字: -君Yl* 
    10O% FFFF F" 
     職業` 家庭主婦*
       29-o8.9| 
  興趣 : 笑笑笑 N 喊喊喊
       3B bbbb"
  勿忘 ```28-29/12 *

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


2006 年 3 月 10 日  星期五 晴天
★- '`上 學 claY ..

今日```本來要5點半起身正早餐的!!!-*不過,,事關太攰了***又訓得4444個鐘"]]   =V="THEN`6點幾媽MI 叫左我起身...*THEN.今日又要答TAXI```日日刀答TAXIIII..實在太多$$了*-V-"番到去_ ____*DO HOMEWORK!! THEN    ..MISS 話我地乖左***KEE! BUT上堂ZZZZZ既人多左* 又話我地揀堂Zzzzz 個D..  呵呵``上堂訓教俾MISS 見到既話要留堂!!! XDD"/\/|*今日上EPA.,  `係最小人訓教既1 堂 .. 呵2! *幫 TUNGTUNG 寫野```寫第2次了*HAA"!!小息冇落到去買野食* 餓死我_ __,,xDD!上ENG"   聽日同 TUNG2出MK唱 KK`*興奮**   ]佢睇死我起唔到身//'我實起到身GA!!!哈哈`可能我嗌番你起身轉頭*!! KEE >V<"LUNCH:::落左去買野食* 肥賢幫我排左NNNN耐``呵呵=V="THZ 哂你喔!!!!   -3-```MATHS*" 不停打[喊路]  --好攰!!*不過又想聽...  *但係 又唔明*   **唉 //放學"  去左搵+姐`THEN   ]去左大廣&*買[筒*],,再去吉島---SASA`買[痴甲水N 眼線筆] ..   唉唷*  e + 畫眼線*畫得超核特..   隻眼越黎越細隻**  NONONO!我唔制............*每晚要10 點訓教**** 哈 .. 唔知得唔得呢???!之後去左新達到行,,,好白痴***好搞笑...基本上   -- -行左咁耐,  就笑足咁耐!! 哈哈  >V<'  我刀好耐冇好似今日咁開心LU`哈哈``` 多謝你呀!!! 白痴婆...  *  THEN  ,番到屋企* 食意大利粉   ....正!! 

 

F.3  既時間***刀正番唔係好多LU...    我開心?定唔開心???

        

發表時間︰2006-03-10 11:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]