咁* UM...今日同BIG包姐姐番學LA.. `事關呢::好Zzzz*所以刀冇乜講過野!!!THEN* 到左富亨,,"仲要見到1個勁唔想見到既人....唉*1見到佢,,*就會諗番起好多野\]*唉,. ..乜我真係好似玩咩??但係`你點講刀好啦.. 我100%肯定係冇玩過!!之後大包小姐* 仲要叫佢.. 好無奈囉!!!不過用左唔知D咩.. 姐住左自己* 肺事見到//尷尬啦* `啊.. 我唔可以再諗`唔可以`唔可以!之後行番學..-V-" THEN`上課室... ]]`冇耐,,就上堂NA..第1堂就有得訓教...,正*/\/|*UM* 今日刀冇乜特別..蘇蚊`又冇番!!!">^< __唔打喇* !!!>V<*
忘記你!!!!!誰人刀比你好!!*

|