哈哈哈..咁今日呢*就係Nei個GE```家長日La..就99點,MUM MUm叫左我起身!!"THEN我就開始正野La..*約左11點"10幾我仲係fanlinG 名刀`到嘆緊茶...呵呵>p<"吾*12點幾去到* 等.. 將軍係入面傾左勁耐... +hen.到完c子就到我Na//'1入到去,,就話::李君yi *好左.. 但係NEI`|)成績就........]]*之後" 又講左D 拍拖既問題..仲有&* 唔記得LU"落左去*聽大BREAD果個小丸子班主任Na..等左好耐``入到去,, 1d刀唔似見家長* 佢似..同我+姐傾計多D!>0<"之後同左熹熹pIG去廣褔睇e生] ]]* 睇完就去左P|< 買野* 就番左H[]Me Luuuu,,夜D出去唱kk*....正! 哈"搵我GE,,,就打手提La.,, 88*>3<”


|