咁今dAY就***6點幾起身la..正野"正正正,,正到成7點半> >>*行到上火車站//'答10 ><"then,就by +aXI 去街C 門口落La..之後* join埋腳子>v<"就行番Sch*傾計!!!哈哈''番到去...集會* 俾mansIR 留低左```講左D無聊野=V="上番去....呵呵呵! toDay好乖女*]8樣功課``1樣刀冇欠到!! Ha>3<"幫yinG mum做左張工作紙= ]`上堂 .."好悶! e+ 好憎果個陳志達!!! .\/.*XDD"+hen 落左去睇BaLL ,,個頭 [隆] 左``-V-" hot 鬼死我!! @v@"上番去上堂*** maTHs- -*26分有19分`哈哈..叻叻女哇!!* [<ee:*越黎越5中2上西c .. 開始feeL到有d悶!! >^<"THEN..上電腦```去完T[]ILET番課室`..俾個死人鐘+明嚇死我囉!!! 佢自己1個係課室Zzzzz..87的!之後上番電腦室* 同腸T子plaY 視像` 勁oN 9"Ha!! 放左之後就出左biG中`蚊N瑩係A1 buy 野`*行左陣之後...同YING&*PIGLET過富亨` 我就入HKRSs 搵Sister,, 又出左BIG 中=="兜左個888甲轉`就行左去tai 和* 之後就番左HoMe LU''...^V^"
你地咁樣* 算乜野2C! ???* 我想說:::我絕不稀罕"]].\_/.Hate!!very very very hate!
|