◆-*|||TODAY,,*8點半到啦 _ ___`彤彤打左黎 ..叫我起身!!!'//俾佢早過我起身+!M,.哈哈`THEN*** 我訓著番 ..●* [xDD"佢9點打多次黎*° ..真係要起身喇!*睇番|) 信息*原來佢已經SD 左好多個SMS黎*!3ut,我1個刀聽唔到!!! ..=.="呵呵呵! 今日著短3短褲``XDD !1[]點4先出門口____ _*THEN \\*去到新ソ城```[|||"就炸炸林上去唱啦.. 好凍* 好睬醒目,,出門口個時拎左件嬲&*!!!如果唔係凍死]]"﹉﹡[)飯勁難食*">^<,,唱到|點幾 ...去左新ソ城影相*呵2```刀o[< 啦!!!*之後行過旺中啦`*TUNG2 見到部正手指甲既機!!! 見幾得意咁,,就玩下啦***好啦 ..TUNG2正先 ]]`正左我地2個個樣落去 . 呵呵``正個時笑到我賴尿!!"KEE/\/|*我正左兩隻``好啦 >>>>*玩完諗住走啦.. 佢話::[不如我地查D野係面保護D手指甲落!!]`好啦.. 聽佢講!!! 仆街... [LUN]色!!冇喇,, 乜刀冇哂啦! 哼 ...THEN同左大蘇& HEIDI'`去大中影貼紙相\]*-之後去1[]蚊兜到食野___ _ .,淪落到要偷$$!"=V=..之後去左大埔墟搵老公** 哈哈>\/<" `好耐冇見喇]〕*嘰嘰!THEN,, 番左屋企去TOILET` 之後見佢地未出得```咁我就落番去啦* 然後,,*]坐到7點33333到啦 ..就行上去搵+姐啦* 答車去左上水= ]`然後答BUS去元朗\\'等個間等左成1 個鐘 ..,痴線!!!等到我好[炆] ]]*好啦`有位喇_ _ _``入到去 ..D 壽C ..勁大舊!!!!呵呵>v<"THEN```番屋K 答BUS 個時爆玻璃!!! 嚇到O左咀 //* 呵呵!!
|