點解每1次刀係咁?!我知... 我知係我錯***係我問題]]* [是性格不合 還是未老實?] `所以我先要求分開冷靜下!! 這樣做,,不會對大家有幫助嗎???[ 怎麼我為我做過的感到 `驚怕 ? ?] [可否錯1次以後1直愛?]*曾說過 ,*會陪你渡過每年的4月9的!!你忘記了嗎?? [難過 當初不懂分你憂 亦不懂得體諒你所有!!]"
琴晚3點幾訓左 ..>^<" [是你不想我啦 什至不找我啦]* ??唉 - 到左今日11 點幾起身!!唉.. 又遲左起身!!!*諗住炸炸林正野出去啦` 點知有好多野煩!! 唉 .. *D 3 又唔知死哂去邊 ,,*對鞋. 又唔知俾邊個著左!!" 出到去又唔識路!!]*唉. 好炆]]冇出到__ _ _*屋K冇哂人!! VERY GD* 可以靜靜地諗下野!! _ -]*諗到個頭好痛\\*唉_ ___`'玩電老! ]]`MSN WITH 子 BAG N 腳子 .. T^T"唔打了!!! =]

|