如若你愛我***請珍惜我!!`
I  MIZZZZZ  U *!


【[,.*寧願為愛著你`'﹡不捨棄//'◆]`
 
 
 
KWANYI=]


        名字: -君Yl* 
    10O% FFFF F" 
     職業` 家庭主婦*
       29-o8.9| 
  興趣 : 笑笑笑 N 喊喊喊
       3B bbbb"
  勿忘 ```28-29/12 *

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


2006 年 4 月 3 日  星期一 晴天
番學*

琴晚同[] 傾電話 ..傾到點幾2 點!!呵呵,So Hapi 呢 >333<"今日5點9 ..腳子左黎//*去早餐" 好開心 ```我到電話響>\/<"But ..*唔夠1分鐘!!*我就番xD" 之後冇幾耐又醒番_ ___*"打番俾仔仔La ...*] 同佢講食 ...哈! Bc *我訓教`'  KEE!! Sd 埋個信息俾[佢],,我就訓了!!!6點7 *Mumi 入黎叫我起身* 這種感覺.......訓左=冇訓呢!!!十分累@@"Then ,*同左仔仔行番Sch `時間剛好!!!!-] Yeah! `番到去...做功課* 覺得自己勁87囉``做左d 唔洗交Ge Hw ..*搞到我D 完寫得樣衰!! Then ,上堂```*唉... 好!好訓.. 我為左[你] ..*搞到我個眼眼圈又出番黎T.T" 十分之無奈!!  捱1 晚野就打回原形!! =0="Eng:有人係到傾電話!有人係到傾電話!有人係到傾電話!!   好專心上堂` ']]仲回答Miss 既問題`拎到好多分..But "差唔多到Lunch`係咁講食咩,食咩飯好\\'搞到...*跌到最!!!又要抽籤罰留堂Nei``  xdd! 放學***作反_ ____]]*話就話係課室到溫書```但係!!!!!到[ pin ling bin ]]* 他們是的-v-" 仲玩到落雨!! 濕x 哂`    ><" 5幾走左! 過左大元等[佢]* 番H ..   Omg! 我是有心的...10萬個對唔住呢!!!  =0=" 驗了!!  同學們::*我們要加加加加油呀! 哈`` 但係!我呢家仲玩緊電老.. N 佩君君* 個本野呢..   !!  /\/|*

 

WT THE FU*K !! U KNOW ?? 咁LUN 鐘意跟風**唔好去食屎!!!ON" 99*的樣子..億萬個火係我隻眼裡面!!! .\+/.            仲有!!!嚴重警告::::: 有時D 野` 自己唔知既` 或者知D唔知D 既 ` 就唔好亂咁講!! 例如*  mY Pc 銀包!! 我自己刀有$$的``唔1定要人送,, N 1 D 令人討厭的說話"請你地唔好再講!!!! xDD" 我知[你]羨慕````十萬個憎你!* XD!

發表時間︰2006-04-03 09:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]