琴晚同[佢] 傾電話 ..傾到點幾2 點!!呵呵,So Hapi 呢 >333<"今日5點9 ..腳子打左黎//*去食早餐" 好開心 ```我聽到電話響>\/<"But ..*唔夠1分鐘!!*我就訓番xD" 之後冇幾耐又醒番_ ___*"打番俾仔仔La ...*] 同佢講唔食 ...哈! Bc *我要訓教`' KEE!! Sd 埋個信息俾[佢],,我就訓了!!!6點7 *Mumi 入黎叫我起身* 這種感覺.......訓左=冇訓呢!!!十分累@@"Then ,*同左仔仔行番Sch `時間剛剛好!!!!-] Yeah! `番到去...做功課* 覺得自己勁87囉``做左d 唔洗交Ge Hw ..*搞到我D 完寫得超樣衰!! Then ,上堂```*唉... 好悶!好眼訓.. 我為左[你] ..*搞到我個眼眼圈又出番黎T.T" 十分之無奈!! 捱1 晚野就打回原形!! =0="Eng:有人係到傾電話!有人係到傾電話!有人係到傾電話!! 好專心上堂` ']]仲回答Miss 既問題`拎到好多分..But "差唔多到Lunch`係咁講食咩,食咩飯好\\'搞到...*跌到最低!!!又要抽籤罰留堂Nei`` xdd! 放學***作反_ ____]]*話就話係課室到溫書```但係!!!!!玩到[ pin ling bin 爛]]* 他們是傻的-v-" 仲玩到落雨!! 濕x 哂` ><" 5幾走左! 過左大元等[佢]* 番H .. Omg! 我不是有心的...10萬個對唔住呢!!! =0=" 聽日測驗了!! 同學們::*我們要加加加加油呀! 哈`` 但係!我呢家仲玩緊電老.. N 畫佩君君* 個本野呢.. 哈!! /\/|*
WT THE FU*K !! U KNOW ?? 咁LUN 鐘意跟風**唔好去食屎!!!ON" 99*的樣子..億萬個火係我隻眼裡面!!! .\+/. 仲有!!!嚴重警告::::: 有時D 野` 自己唔知既` 或者知D唔知D 既 ` 就唔好亂咁講!! 例如* mY Pc 銀包!! 我自己刀有$$的``唔1定要人送,, N 1 D 令人討厭的說話"請你地唔好再講!!!! xDD" 我知[你]羨慕````十萬個憎你!* XD!
|