琴晚*1到左12點已經俾人玩到了= ]`如果吾係俾佢玩到..我刀吾記得左有愚人節呢個節日lu*!!!哈哈 ..琴晚同家姐交大哂D 野..."就訓左LU ..*bC*琴日上完P.E好支力呢* 哈哈/\/|*我老了 _ ____°'*訓到今日1 點幾```起身刷牙T子,, 洗面面`*食野>V<"本來諗住出去搵包包佢地]] `BUT "彤 ,7點番屋K了 =]`以我咁GE 速度 ..食埋野* 正埋野 ..出埋去刀3點幾4點了!!S0 冇出到lu .,*係屋K做豬>00<"又訓到5點幾6點\\*熹HEI PIG入左黎喔!! ` 呵呵=33="吾經吾覺 -*佢刀黎左成1個星期了= ]`I LOVE YOU YA !!! wakakaa"]]佢聽日走NA ...*10萬個吾捨得呀!!`T3T"現在的日子 `*過得十分苦悶呢!!xDD!><"
不要說你不知道 難道你沒感覺到
沒有更糟並不代表會變好
再也沒爭吵 不是對方更重要
而是我們終於明瞭一切 沒必要
知道 再也不需要
|