TODAYYYY=]訓到1點幾,, THENNNN`就正野去左上水[海港] 飲茶...好凍!!!!得444444個人=]叫左12222樣野食囉* >V<"食哂___ _°'`勁! 之後周圍行 ..睇鞋* @V@睇唔岩`` `今日係冇買過野,, ,*難得11111見`]] 之後去左街CCC`好臭好[污租] ,,XD"今日好鬼死熱LOO//*XDD`行埋去[惠康]就走人... 答的的番左屋K!!*番到HHHH ,刀7點LU"*咁就又過左1DAYYY=]* 食埋飯正野去TAI PO新開個間NEWAY`唱KKKK! YEAH`*完*
-我好掛住你`好掛住你`好掛住你`好掛住你`
-億萬個掛住你`KEKKEEE! I LUV UUU*
-朋友*朋友*朋友*朋友*朋友*
-也許我們已經有了一點距離...T^T"
|