如若你愛我***請珍惜我!!`
I  MIZZZZZ  U *!


【[,.*寧願為愛著你`'﹡不捨棄//'◆]`
 
 
 
KWANYI=]


        名字: -君Yl* 
    10O% FFFF F" 
     職業` 家庭主婦*
       29-o8.9| 
  興趣 : 笑笑笑 N 喊喊喊
       3B bbbb"
  勿忘 ```28-29/12 *

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


2006 年 4 月 9 日  星期日 晴天
迎接失戀????*

講番琴日先NAA=]就3點出左去,,去左MK睇BALL!!!SO TIRED..又就黎暈**我大住1班大陸尼出街]`哈哈>\/<" 玩下姐_ ___*HAPI NEI`*等到5點半就睇NA  //*WIN左=]等到8點半先有得再睇*!!  O咀,,我冇睇到```同包包佢地玩到7點幾就走左*去左後面間NEWAY到唱K.,THEN,就發生左....................*MAYBE"係我問題NAA=]*  億萬個SORRY!!*THEN去左搵包包傾計,,=333="真係非常感激你'`我估唔到咁夜你仲會落黎,,*啜!!   今日訓到成兩點幾..事關呢*琴晚=]同我個Xxy傾電話..>333<"哈哈>V<"琴晚行去太和個段路好開心NEI```HAA=]你要遵守我們的諾言喔*HEE!今日去左飲茶*  熹豬`完全係好似唔認得我咁LOO..  嬲死!*之後冇乜點理過佢,,XDD*哼!!

PPPPPS:*係到要多謝1個人,,  果個係大包小姐!!! 佢幫我個電話更新左,.十萬個感激! XD"

    N"  聽日要5點半起身去太和食早餐_ ___`1定要起到!! XD

發表時間︰2006-04-10 01:26 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]