如若你愛我***請珍惜我!!`
I  MIZZZZZ  U *!


【[,.*寧願為愛著你`'﹡不捨棄//'◆]`
 
 
 
KWANYI=]


        名字: -君Yl* 
    10O% FFFF F" 
     職業` 家庭主婦*
       29-o8.9| 
  興趣 : 笑笑笑 N 喊喊喊
       3B bbbb"
  勿忘 ```28-29/12 *

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


2006 年 4 月 10 日  星期一 晴天
HAPPY DAY*>3<" 疑惑

琴晚點幾兩點俾我老豆DIU L00=] ON溝溝的!!*系到話9我訓教`又溫書個D,,你吹咩"我考天才唔LUN俾既!!??*今日1起身仆街```痛到PK=]*白痴的_ ___*°`THEN,同老公1齊答車"等埋腳子就行番學,,=]棟又系1半既1半既1半...*如果唔係我同腳子`我後面個3個KAI子1定遲到!!XDD"番到去溫西屎啦*唔識!!算啦..鬼叫自己冇溫書`好訓左>V<"小息諗住坐定定溫EPA啦=]點知腳子仔過左黎"\\THEN.就系到傾計!!好耐冇傾過-333-"原來今日放1045!`系SCH傾到11點幾...就走左去搵老公"*THEN`上左佢屋K!!`睇碟...KING KONG`1開頭好悶***換左碟`睇唔知咩 //'睇完兩點幾了=]坐左系樓梯口*3*坐到4點幾@@去左食野`THEN去左冒險樂園探我家姐``哈哈*果然冇偷懶WO=]THEN佢陪我去答小巴=]  我要去馬安山,,幫家姐拎野`拎完之後又要極速去粉嶺中心..好乖女!!!!  =V="亦刀好支力!* XD傾左陣`番左H ..>333<"

 

-以前D唔開心既野唔記得哂LU`>V<"
-我正係想每日刀好似今日咁=]
-開開心心炸,,,唔知你做唔做到NEI??
 

 

-朋友朋友朋友朋友朋友朋友朋友朋友!
-放假了=]記得多D叫我出去反反喔*
-呵呵呵```愛死你地@333@"

-今NIN好失敗喔`仲未去過游水!!XD"
-呢個假期,,,我最小刀要去3次``哈哈*
-唔知_ ___°'有冇人會願意陪我NEI??

        

發表時間︰2006-04-10 09:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]