如若你愛我***請珍惜我!!`
I  MIZZZZZ  U *!


【[,.*寧願為愛著你`'﹡不捨棄//'◆]`
 
 
 
KWANYI=]


        名字: -君Yl* 
    10O% FFFF F" 
     職業` 家庭主婦*
       29-o8.9| 
  興趣 : 笑笑笑 N 喊喊喊
       3B bbbb"
  勿忘 ```28-29/12 *

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


2006 年 4 月 6 日  星期四 晴天
測驗*

0528`知道左樣野=]*我唔識點面對你...*T^T"10萬個???係我個頭上面!!! XDD"/??

點解人拍拖我拍拖 ,我會拍得咁唔開心!!!人人刀可以開開心心```旦係我同你就. . . . . . .*]

琴晚成1點幾入左房睇TV ..THEN`2點幾諗住訓***之後`   有位鍾生SD 信息黎]] 咁夜刀唔方有好野!!結果. ...叫我打俾佢話俾佢知中屎個幾條問答係乜//*-V-" 幫佢出去睇LA ..THEN` 族粒族粒字讀俾佢聽 .*刀算唔話得NA 掛 =]` THEN ` 又訓番係張床到!!!"*諗諗下野訓左!!!今日6點半至起身***又起唔到身_ ___*激死!之後&* 見到出面咁熱.. 冇可能再著長冷啦`  搵短冷!!  P 街 =] 縮哂水!!!!想點??  "THE N` 拎左+姐果件著住先....*去到富亨同佢地成班1齊番學  ..旦係今日我有1種好陌生GE 感覺*]] >^<"上到去.    溫左陣書LA .. MATHZ`唔識做LOOO =] 個個刀話` 識做.不 過唔夠時間!! =V=" 我睇到D 題目已經O哂..  不過刀好努力咁做=] `爭取我GE分數!!  `哈哈  >\/<"到中屎**  個3條問答` 我係有'貝' 到咖LOO.  BUT` 我正係記得兩條** N 有1句唔記得左!! 呢排記性好有問題]〕*到左電腦**刀OK 識D 啦` !!放左,   ,,*借左張CCCC 部PSP玩*  頭文字D !!!唔知有乜咁好玩 ..可能我唔識玩LA ]]"`THE N` 去到TP火車站*見到MISS 張:::佢話我乖女,, 放左即刻番H "不過話我. . . . .. . . . .. ****] THEN ` 同張C 去到 FL 就分手了`      THE END LA ` 聽日12點要番到屋K 樓下接E生女放學!! 聽日放左學之後邊個阻我去路GE . 我剎邊個!!!! xDD"  -333-"

-煮飯好煩的!!! D野勁快[隆] xDD!*
-不過[隆]左旦係又未熟咖喎` 十分之考功夫``
-希望我呢2日唔會肚痛!! 哈哈 >333<"

發表時間︰2006-04-06 05:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]