朝早8點先訓LOO=] XDD`訓到1[]點幾`AR BREAD 叫左我起身!!*THEN`正野出大中* 再出MK,,好悶LO我!!`4個人唱" 有1個就我LA ,有1個好似吾識咁`有2個NEI就_ ___*`就好似糖痴豆咁LAW```悶LUN死我* 我好似開緊個人SHOW咁LOW`XDD>V<" 吾知笑好定喊好!!!]\過左陣`終於有人陪我唱`十萬個多謝你!!哈 -*唱到5點幾 ,去左搵LG `'*第3次睇戲,失敗!! 十萬個無奈LOW`THEN` ``10 點前番到H" 口合*!
-頂頂頂頂頂! 今個假期 ,,好戀失敗`
-仲未去過游水AH!!!十萬個憤怒**
-DIU`兒家D皮膚```想死!!*
-個黑眼圈又出番黎LOW...XD`
-星期6去賣其***朝早7點!!???*
-如果係既話`我死得`!! 點起到身/?
|