日記大變身*XDD!
琴日1番到屋K ,,就系甘玩電老***玩到成9點幾10點* 諗住溫書NA=] 旦系又吾想溫WO.. >\/<"咁就* 打左俾魯弓NA...唉唷!!你真系真系想激Q死我!! 哈哈>3 <"又鬧交了 ...xDD"1點幾訓左_ ___*6點半1聽到電話響```即刻彈左起身 ..THEN ,媽咪打電話番黎*333*好掛住梨啊....事關*冇左媽咪系到...*我有好多野刀吾知系邊=]`間屋吾系我的!!!哈哈]"柒點*2.. 叫左YOYO起身[即系我個e生女*]`幫佢札辮" 之後落街買BREAD BREAD ..事關我吾識正早餐`搞到要捱1日面包**送完佢去答校車.. 我就走NA //'番scH .仲以為會遲到+IM..點知岩岩好!*番到去= ]我好暈,,未食早餐***吾記得買埋俾自己食=口=!暈住測中文*** Is.我吾識XDD!!吾知UP緊乜`MC???亂咁TICK`填ABC個D周圍彈完之後`我就扒左系到_ _ ___`BUT. 訓吾到!! 我對吾住自己點解琴晚吾溫書"哈哈. 起番身`'亂甘做.. D填充俾我亂咁填..好似冇流空=] `不過多數刀系錯!!是旦NA ,,起碼*俾到對果個MISS/A SIR `睇到我系冇放棄到`俾鬆D D分NA "]]哈哈`好白痴!*不過後面成板刀系冇做到=]訓左3個字!!!THEN ,*放左`炸炸林番H" D人好合作= ]`冇人阻我去路***哈哈..
大包```



|