| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由始至終只有你一位難以代替愛一生一世
2006 年 6 月 21 日 星期三
今日白豬同家寶既生日** 2位美女生日快樂AH! 今日7點40起身打比LAM, 之後訓返.. 8點幾又起身啦, 之後就去覆診啦*** 之後11點幾12點返左屋企, 之後牙優就打黎叫我出去啦,, 好好好好好.. 去大會堂搵佢..行返出新墟開始搵工, 行過呂明才見到軒仔, 男班長, 牙欣,牙嬈,牙LONG, ECY,. 吹左陣水,, 牙欣好似好火甘,, 之後同牙優走啦! 去雅都果面,, 請左人! 頂! 之後去置樂冇WOO,, 有諗過做網吧, 旦系呢又驚對住部電腦,.. 牙優話好悶的! 之後就行街啦,, 行返屯市.. 之後4點幾到搭車去婆婆屋企`啦! 之後7點幾返屋企, 好想靜下! 收到個MSG果陣勁想喊,, 死忍到返屋企, 1句聲都冇出過, 牙媽牙爸FEEL到有D野,, 之後系甘叫我算啦,, 唉* 好煩牙! 到底我既決定系咪錯? 系咪吾應該甘早就放晒落去, 我吾想再好似以前甘啦** 依2日我甘既心情攪到我又敏感! 1訓就痕,, 勁辛苦** 到底依家我地攪成甘系咪我1個既錯? 大家都有大家既脾氣, 點解你可以發甘大脾氣牙? 我煩到你! 對吾住囉!(依句吾系悔氣說話) 系我衰! 你吾駛定時定後搵我! 只不過我日日系屋企等你電話囉! 甘得未牙? 倫生! 我吾應該SEND MSG 比你! 等你搵我! 好的! 從今開始我就吾打比你! 吾SEND MSG 比你! 等你搵我囉! 甘夠晒啦!
今日婆婆同我講其姨同陳某某散左! 即時O晒嘴, 行左甘多年! 其姨忍左佢甘耐出去偷食,今次吾知點解其姨話飛就飛左佢! 陳某某點搵佢, 其姨都吾SO佢, 真系可憐! 早知今日何必當初呢? 其姨十幾歲已經搬出去住,帶過2條仔返黎! 第1個系梁某某,行左年幾2年.. 陳某某應該系行左最耐! 其姨我上次見佢換電話果陣, 都有買野比佢..有D野話變就變! 對佢有FEEL既時候真系去到邊到諗住佢, 買野比佢! 旦系到冇FEEL.淡啦! 真系好絕! 就連1個電話都吾接* 朋友都冇得做! 其姨今次勁絕! 雖然我吾知佢地因咩事散, 旦系其姨從拾自由系好既!
怎麼當作我是你的玩具? 我不是玩具!不是喜歡便找我的!
**************************************
刊登時間︰2006-06-21 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 101 | »
|