| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由始至終只有你一位難以代替愛一生一世
2006 年 6 月 13 日 星期二
今朝起身既時候已經7點啦.. 甘起身拎埋部電話入廁所..刷完牙.7點15打比LAM叫佢起身,, 之後繼續我既洗面同洗頭.. 換衫.. 琴日MISS話吾好化妝返去,, 因為今日學化妝.. 灰晒.. 今日同媽咪1齊出門口.. 落到去請媽咪食早餐..之後就搭車..正想訓既時候.. 媽咪話落雨.. 之後媽咪系長沙灣落左車啦.. 甘我就下個站落.. 落車打比牙BEE.. GO MTR.. 之後返學啦.. 返到去初初都幾悶..MISS WONG冇返.. MISS朱 1個旦系好正.. 之後放小息.. 陪佢地煲煙, 同lam msg.. 之後返到去就化妝啦..我同牙bee.牙欣1組..牙欣勁慘比我同牙bee攪到吾知點甘..之後到牙bee..我系最後1個..so食完飯先返黎比佢地玩.. 之後就興啦.. 唉*** 牙怡吾好甘興啦.. 好快11點45..有人逃學吾知邊個呢? 12點放lunch.. 6條女去m記.. 本身我死都吾食既,, 之後佢地話你吾駛要卡咩? 甘就食啦.. 之後又系系到講逃學果個囉.. 笑到肚痛..牙欣坐我格離..笑死我* 牙彤同牙琪都好靜..旦系牙彤都ok多野傾囉.. 之後都冇咩啦,食完m記..12點30..去左坐公..1點返去啦.. 上堂..逃學果個冇返.. 我地又系系到談論佢..miss朱都知咩事.. 哈* 之後miss wong返左黎.. 就勁眼訓啦.. 坐都坐到腳痺牙..比牙bee化妝.. 之後落妝..自己再攪過,. 之後小息又陪佢地煲煙.. 佢地個個都打晒電話吹人過黎..我就好無奈企系到笑..我同牙琪淨系識笑.. 2點30返去啦.. 上堂.. 勁悶.. 講化妝d野..學左都ok多野.. 希望我可以升到啦..我好想讀埋落去牙.. 4點放學.. 積刻msg 比lam..之後都未出課室門口佢就打黎啦** 之後佢地落官塘打機.. but我要去良景and約左lam 返屋企食飯.. so吾去.. 之後就去搭58x啦.. 系格車到..同lam傾電話..傾左都ok多野下.. 過到良景去完7仔再去廁所..再過金葉, 黃小姐吾系到..之後我等牙芝返黎幫我修眉..牙煲同我吹左陣水..之後牙芝返黎嚇親佢..佢幫我修埋眉就走啦..差d吾記得拎電話.. 之後就打比lam啦.. 搭車去兆康行返過富泰等佢..之後同牙妹去買鞋.. then走人,返屋企..爸爸系到..我同lam系房玩..傾計..幫佢按下隻手, 之後又抖左陣.. 媽咪返黎就出廳啦, 之後我話落街買野..之後lam陪我落去.. 買左岩岩好50蚊.勁! 返到屋企食飯啦.. 9點30送lam搭車..返到屋企睇電視..之後沖完.打日記啦,
p.s::今日差d比miss發現我上堂msgg 好在都系2個姐.. 之後lam勁醒吾覆我.吾系比miss發現就扣分..可能冇得升..
**************************************
刊登時間︰2006-06-13 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 101 | »
|