| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由始至終只有你一位難以代替愛一生一世
2006 年 6 月 12 日 星期一
琴晚10點幾到啦** 就換衫過豬頭.. 1落到去就有261啦** 上車打比豬頭- 好快就去到何福堂落車,, 慢慢慢慢甘行- 之後就去佢屋企啦,, 之後過左陣就訓啦.. 呀欣打黎-傾左9分鐘幾.. 之後嗌醒豬頭訓返好就訓啦! 今朝媽咪6點幾打黎叫我起身返屋企.. 之後我同佢講自己返學牙-0- 之後豬頭都醒左啦= 系到傾計- 7點15..刷牙洗面洗頭..換衫叫返豬頭起身- 7點50出門口啦!1齊落樓..之後就去搭67x出去啦.. 豬頭就返學.. 系格車到系甘聽歌-好快出到`去到去MTR搵牙BEE.. 之後返學啦.. 返到去勁累勁眼訓*** 聽校規,班規, 之後聽野,, 10:20小息.. 陪牙BEE出去煲煙..之後返去啦*** 自我介紹** 上堂.. LUNCH去左好滿足.. 4個人1齊食..1點返去啦* 勁眼訓又落雨.. 之後佢地系到講仔.. 笑死我** 返到上課室成班系到講仔.. 話上面有靚仔.. 讀卡通果到又有靚仔.. 攪到我勁無奈** 旦系勁好笑囉.. 之後2點20小息..2點30上堂.. 勁想快D4點放學牙.. 之後學皮膚分析勁好玩** 之後聽下野甘.. 4點啦** 勁累又落雨.. 之後就去搭車啦- 唉***** 系到聽歌聽到眼紅.. 5點幾終於有1個電話, 返屋企勁累.. 傾電話***** 之後玩電腦.. 食M記= 之後同佢收左線.. 就汁房.. 勁累** 之後系到嘈交! 牙妹勁黑我憎** 我已經就佢架啦.. 仲要系到嘈, 唉* 激死我啦! 牙媽幫晒牙妹.. 淨系話我1個, 點解甘吾公平woo? 次次都系甘!
何時開始這個家只對我1個不公平?
亦何時開始我會那麼忍樣他們?
**************************************
刊登時間︰2006-06-12 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 101 | »
|