| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由始至終只有你一位難以代替愛一生一世
2006 年 6 月 2 日 星期五
琴晚點幾洋蔥叫我去愛泰***** 同佢同牙維系到飲酒! 系甘比佢第2條仔串.. 超無奈.. 之後牙維2點幾走左.. 我同洋蔥2條友系到玩-0- 之後1齊左.. 我問佢系咪彈起左.. 之後佢話系.. 我就冇理佢啦! 過左陣甘諗住去牙維屋企啦. 佢沖完良訓左..甘我地坐返系樓梯! 之後洋蔥叫佢個fd落黎.. 又系仔.. 攪到我好悶** 旦系好好笑囉.. 過左陣又去買酒.. 之後上左停車場公園坐.. 洋蔥坐坐下訓著左.. 大b嗌佢都吾應.. 甘我就系甘玩佢啦.. 過左陣佢醒左.. 之後上左平台公園.. 果陣5點幾啦***** 好眼訓,, 又系得我自己1個坐系到.. 根本理都冇理過我..我自己1個系到煲煙, 之後同佢地上左君泰後樓梯坐.. 佢又彈起左.. 之後大b問我系甘基架.. 甘都冇反應.. 我都冇理佢.. 好眼訓,,訓教.. 洋蔥比左個博頭我.. 之後6點到啦****** 落左ok買野飲.. 我就返屋企啦.. 返到去.. 佢打比我..旦系我冇聽到..因為同媽咪傾緊計.. 比佢話我成日凌晨先出街.. 晏晝系屋企又吾做野.. 之後我就沖良啦.. 沖完良..6點30叫牙妹起身.. 死野又吾返學.. 之後都冇咩既.. 訓教囉.. 11點幾到啦* 牙嬈打比我- 之後我聽吾到佢講咩繼續訓教.. 過左陣我記得我約左牙嬈! send msg比佢同佢講放學先拎比佢.. 佢同我講紅雨.. 傾左陣冇send啦.. 甘就同牙優send.. 之後起身啦.. 坐系沙發到.. 玩電腦..同牙chris傾左陣.. then叫牙妹叫小明黎打b牌.. 之後2點幾佢又話吾黎..3點我訓教啦**** 4點幾牙婆打黎先起身.. 記得約左牙chris..甘就起身洗頭啦,,換衫落救世軍,, 5點20傾啦.. 聽日就同佢去見.. then吹左陣水走人..去左牙婆屋企.. 同牙優send msg.. 佢真系可以吾搵我- 我諗好快就散啦! 之後7點到返屋企.. 坐! 勁悶**** 10點幾11點諗住沖良.. 柯緊屎果陣肥森打黎.. 甘就落左ok搵佢啦.. 陪佢睇水.. 好悶,,,又熱*** 之後同佢講起某某.. 唉* 如果佢系甘就好啦! 之後見到復生..又吹左陣水.. 好快就12點幾啦.. 見到牙滔佢放工.. 之後又繼續陪肥森睇水. 點幾到啦.. 佢話fd黎左.. 終於吾悶啦..因為佢地系到打交.. 好好笑- 之後差吾多點半佢地睇完水啦..去左宵夜檔到.. 甘都冇乜野既.. 坐左系到.. 之後佢地就送我返屋企樓下啦.. 返到屋企.. 就打日記.. 1陣沖良.訓啦***** 依幾晚..晚晚都去左玩- 個樣殘晒.. 究竟你想點? 我諗聽日佢吾搵我.. 我諗我同佢就甘就算架啦.. 旦系佢真系好好笑.. 希望我1陣訓教佢吾好打比我叫我出去啦.. 真系好想抖下牙!點解個個都會send果個mtv比我?令我記起佢! 唉******** 1心真的不能2用! 我想放棄了!
錯過的愛-難以從來, 我想放開!旦不能,為何又要這樣?
**************************************
刊登時間︰2006-06-03 01:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 101 | »
|