KYING125
暱稱: KYING
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
請留意***
我1天1天為你改變, 你...
大番薯*
介意..
老公病了-*
文章分類
全部 (101)
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
 由始至終只有你一位難以代替愛一生一世

  2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天

MISS YOU* 呆-

今朝好憫!          9點幾差吾多10點教統局D人又打黎**********        傾完再訓-   之後呢.. 10點幾起身啦!   玩電腦-        之後都冇咩野啦!       之後問屎忽優去吾去MKKKKKK !     佢話去..  之後就汁樣啦**   第1時間沖良..  之後換衫..  化妝..又落妝  之化過..  頂吾順再落過,,  2點19出門口.. 1落到去就見到屎忽優啦****  行去搭67XXXXXXXXXXXXXXXXX !!!!!  之後系格車到講左好多野! 佢系第3個知*  去到旺角道落車行旺中..  買左3件TEE.  1條褲***  之後行到瓊華1入去就見到吳仁傑先生**  大家望住大家****  積時O晒..  之後屎忽優問我咩事..  NONONONONONONO..  佢話今日我好呆AH* 之後行潮特再搵左個公園坐..  坐到腳痺.. 之後行去睇化妝品,,  搵吾到我要果D.. 之後再去新世紀!     之後屎忽優送我去搭MTR..  甘就同佢SAY BYE 啦****  THEN搭MTR去深水涉..  第1時間行去西九龍  搵到我想買果樣野啦..  買完再去搵媽咪..  媽咪又系買野.. 又系我買果間..  之後我就叫佢買多枝睫毛液比我啦..  YA!  搵左好耐啦*  THEN行去屈臣,  媽咪話要買M巾..  仲要特長..  甘我就緊系吾睇啦*  行去睇洗面果D野.. 之後媽咪買完先黎搵我..  再叫我買洗面果D野..  甘買啦*  要自己出錢.. 甘我話我出錢你冇得用架WOO.. 甘我就拎廿蚊出黎..佢又拎廿蚊出黎啦..  行完,..好累啦****  返屯門啦!  行去搭車.. 見到雪糕- 媽咪話想食.. 旦系吾知系邊WOO佢話.. 甘我就同佢講系果到囉** 之後就拎埋個銀包出黎.. 請佢食啦***  見佢還晒D學費.. 醫生錢* 負離D錢比我.. 仲比多500我*  甘就請佢食啦..  買左之後勁後悔****  仲知買細啦!  買大真系好大.. 2個人都食吾晒****  我諗緊系我格離果條友點食!  之後就行去搭67XXX啦..  1上車就聽歌..  之後我後面果條友系甘踢我***  傾電話又大聲..  之後我就坐好DDDDDDDDDD..  等佢整吾到我**  之後返到富泰見到屎忽優.. 見到佢好似嬲甘..  SO冇嗌佢.. 返到屋企..同屎忽優SEND MSG..  沖良..  打日記啦*******  TODAY收獲吾錯用左200幾蚊姐!  旦系仲未買到袋同鞋廿..  下次再買********   頭髮快D長啦*  PS 今日屎忽優以為我15歲!  乜我有甘大過咩?  

發誓 希望兩人 熱戀直至永遠**

 


12點換衫!      之後就落去啦*****  搵屎忽優-  之後同佢行左去OK..  再去大公園坐-  再同牙維-洋蔥-QQ上左平台..  吹水-  點幾諗住去牙維屋企..  旦系吾去得!  系後樓梯坐.. 之後牙維同屎忽優又走左..  同洋蔥-QQ系到吹水*****  系甘笑*** QQ問我識吾識XDD茵.. 吾識佢* 旦知乜水-  之後又系甘串我*  2個男仔夾攻1個女仔**  之後冇理佢地.. 旦系又系甘笑*****  都吾知自己笑乜!!  哈哈-之後我尿急佢地同我去廁所.. 旦系D廁所鎖晒..  之後XDDDDDDD..  上返平台系公園坐..  過左陣屎忽優落左黎啦..  之後牙維都落左黎-  THEN  我同洋蔥 QQ去買野食..  行到OK我系甘搵陳皮****  之後再上返平台..  食野**** 唉!!我太死蠢啦!  佢地系甘講客家話..  吾識聽牙!   之後我問屎忽優佢地講咩..  原來系甘講咸野!  點解我吾識聽*  佢地講得甘開心.. 系甘笑*  旦系我居然吾識聽-  之後仲要比洋蔥踢爆淨系識聽3個字..  積時冇聲出!  我仲記得DD架!  旦系我吾記得晒點讀啦-   3點幾4點之後就同屎忽優走啦****  佢送我返到屋企留下..  返到屋企..牙媽問邊個.. 我::你個女AH!  媽::落街又吾出聲! 我:: 你訓得甘開心! 之後就玩電腦啦*****  連洋蔥.牙維.佢地都睇吾出我14!  哈哈****  我真系老啦!  仲殘左好多啦*  要好好甘休養下啦**** 

 

::目標::
乖乖地甘返職訓!  吾想返去讀書!
好好甘休養1排啦* 成日都吾舒服*
要成日都開開心心* 笑住做人!  吾可以再甘眼淺啦!
以後再有咩事都吾可以再逃避! 要面對* 逃避吾系1個辦法
放下從前的所有!

**************************************

刊登時間︰2006-05-30 11:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]