KYING125
暱稱: KYING
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
請留意***
我1天1天為你改變, 你...
大番薯*
介意..
老公病了-*
文章分類
全部 (101)
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
 由始至終只有你一位難以代替愛一生一世

  2006 年 6 月 9 日  星期五   雨天

   勁吾開心******

琴晚玩MSN-  勁系到喊,  唉************* 之後同蕾MSN左陣,  落雨..  落街淋雨-  愈落愈大勁白痴-  見到東東.同系榮.  佢到見到我跑過黎..  超白痴=   之後佢地問我咩事,,  我咩都冇講.. 返屋企啦.. 沖良***  凍水..好正**  沖完良好凍..  之後就入房啦..   4點到先訓到,,  今朝好早媽咪打黎叫我"山"窗..  1落床就冇力..   "山"左窗之後就探熱,,  108..  發高燒- 又冇退燒藥..  甘就返房繼續訓啦..  點幾到啦,, 鈞儀MSG比我話黑雨..  個頭仲系好痛.. 玩電腦..又MSN  記起某某的出汗方法-  佢好似話出左1身汗會好返D.. 甘就試下啦..  出完汗沖左1個勁熱既熱水良..  舒服晒..  旦系都仲有少少燒..  甘見冇咩事就約鈞儀去屯市啦.. 2點30出門口..  搭小巴系嘉喜落.. 行去西鐵站-  佢真系勁..岩岩好3點到!   行去屯市..再去萬寶, 行行行行行..行到4點到啦..行返屯市去美食廣場食野..坐..  5點到行去SASA.. 見到鴻同娜娜..行完SASA就去搭K51啦..  返到屋企牙妹同佢D FD系到..甘我就系房..佢地開冷氣勁凍..  D燒又開始起啦.. 吾好AH***  仲乜我要甘蠢?   之後佢地走左玩電腦= 之後肥峰ADD我..  甘我就拎野出門口啦..  搭K51去三聖拎本書比佢..  之後佢講左好好笑既野比我聽.. 哈!  之後就搭返K51返富泰啦.. 同洋蔥同牙優MSGGGG  死人頭!  返到屋企好累..  食飯*睇電視.. 沖良-  打日記  P.S::  好想睇凶兆**  搵人陪我睇先-  希望睇日冇事啦..   時間真系過得好快.. 吾經吾覺.. 上個月既今日就系我開始冇返學既日子..甘就1個月.. 依1個月變左好多.. 脾氣方面..  同思想方面都好左@@  旦系仲系甘死蠢,,真系白痴!  點解要去整病自己.. 

我怕你清楚知道後會疏遠我*

**************************************

刊登時間︰2006-06-09 10:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]