| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由始至終只有你一位難以代替愛一生一世
2006 年 6 月 9 日 星期五
琴晚玩MSN- 勁系到喊, 唉************* 之後同蕾MSN左陣, 落雨.. 落街淋雨- 愈落愈大勁白痴- 見到東東.同系榮. 佢到見到我跑過黎.. 超白痴= 之後佢地問我咩事,, 我咩都冇講.. 返屋企啦.. 沖良*** 凍水..好正** 沖完良好凍.. 之後就入房啦.. 4點到先訓到,, 今朝好早媽咪打黎叫我"山"窗.. 1落床就冇力.. "山"左窗之後就探熱,, 108.. 發高燒- 又冇退燒藥.. 甘就返房繼續訓啦.. 點幾到啦,, 鈞儀MSG比我話黑雨.. 個頭仲系好痛.. 玩電腦..又MSN 記起某某的出汗方法- 佢好似話出左1身汗會好返D.. 甘就試下啦.. 出完汗沖左1個勁熱既熱水良.. 舒服晒.. 旦系都仲有少少燒.. 甘見冇咩事就約鈞儀去屯市啦.. 2點30出門口.. 搭小巴系嘉喜落.. 行去西鐵站- 佢真系勁..岩岩好3點到! 行去屯市..再去萬寶, 行行行行行..行到4點到啦..行返屯市去美食廣場食野..坐.. 5點到行去SASA.. 見到鴻同娜娜..行完SASA就去搭K51啦.. 返到屋企牙妹同佢D FD系到..甘我就系房..佢地開冷氣勁凍.. D燒又開始起啦.. 吾好AH*** 仲乜我要甘蠢? 之後佢地走左玩電腦= 之後肥峰ADD我.. 甘我就拎野出門口啦.. 搭K51去三聖拎本書比佢.. 之後佢講左好好笑既野比我聽.. 哈! 之後就搭返K51返富泰啦.. 同洋蔥同牙優MSGGGG 死人頭! 返到屋企好累.. 食飯*睇電視.. 沖良- 打日記 P.S:: 好想睇凶兆** 搵人陪我睇先- 希望睇日冇事啦.. 時間真系過得好快.. 吾經吾覺.. 上個月既今日就系我開始冇返學既日子..甘就1個月.. 依1個月變左好多.. 脾氣方面.. 同思想方面都好左@@ 旦系仲系甘死蠢,,真系白痴! 點解要去整病自己..
我怕你清楚知道後會疏遠我*
**************************************
刊登時間︰2006-06-09 10:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 101 | »
|