| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由始至終只有你一位難以代替愛一生一世
2006 年 5 月 21 日 星期日
今朝10點媽咪就嗌我起身食早餐.. 但係我10點30先出廳.. 食早餐.. 食左少少唔食* 玩電腦.. 牙痛- 之後媽咪同我講要覆診 我既反應:下!依家都冇事喇*唔出呀* 之後佢就係咁話我喇* 我唔想打針ah.. 牙痛痛左好耐.. 幾經辛苦呀妹先落街買雪糕呀* 食完冇咁痛.. 本身想去整負離子..但係冇人去.. 咁就唔去喇*之後睇下電視玩下電腦.. 6點沖良* 今晚bbq..冇lu* 落雨.. 激死我* 要我係屋企* 呀妹聽d歌好討厭..攪到我喊.. 之後我同媽媽傾計* 我好嚴重咁同媽媽講話叫老豆唔好再攪佢! 同埋我果d錢係我既事.. 叫佢唔好再理* 再攪佢既.. 唔好話我冇同你講呀! 7點食飯* 7點30老豆返黎* 媽媽同爸爸講* 之後我同佢地嘈左1場大交* 因為佢- 但係我同媽媽永遠嘈完..過1陣冇事.. 同老豆就1定唔會.. 佢咁樣同我嘈只會令我更加憎佢.. 非常討厭! 今晚有糖水食.. 媽媽整的* 今日全日都無煙! 媽媽讚我乖左! 呵*下個月加零用* 今日收到勁多msggggggg 覆到我手軟! 多得樂兄囉*提我食藥..提我柯屎..又提我訓教..提我汁野* 之後又同偉傾左陣電話.. 1路傾1路同呀榮,樂兄,呀然 send msggggg 覆完1個又1個.. 今日send左300幾個msggggg,, 上個禮拜500幾個! 今日del晒* 但係留左幾個好耐既msgggg..
誰亦再沒法話你重色輕友
所有事重頭也不可補救結局是殘酷不必太通透
**************************************
刊登時間︰2006-05-21 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 101 | »
|