| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由始至終只有你一位難以代替愛一生一世
2006 年 5 月 17 日 星期三
成個幾禮拜未試過6點幾起身喇: 媽咪今日6點幾叫我起身-THZZZ!唔係我1定唔知醒- 1起身衝入廁所刷牙洗面洗頭* 15 MIN 超勁! 未試過咁快* 襯衫喇* 好似好凍著樓好核凸! 之後除返帶上車著******** 8點出門口- 同媽媽搭67X 塞車-咁我見媽咪訓教訓得咁開心我又訓喇* 哈哈! 係元州村落! 行入去青年學院* 見到呀豐* woo 同1間小學真係唔有d- 又係唔讀書* 哈哈! 10點到同媽咪去m記食早餐- 叫我11點返去..我10點50返去.. 去到要好耐* 媽咪11點幾走左..之後自己坐..聽歌send msg 傾電話* 11點45去見* then去第1期交錢 咁就冇個5舊* 之後返返去第2期! 見完走得*但係d校規都ok嚴下! 又唔比上堂 send msg 唉* 6月返4日學..2日美容 2日髮型.. 上完再決定揀邊科! 走果時落勁大雨..大風* 去搭mtr 識左個朋友仔* 好可愛架佢.. 佢叫左我比電話佢* hehe* 係mk落車去旺中換返個環.. 吉入去痛痛地..吉完我又發癲係咁笑* 之後買左個袋1舊.. 洩左! 我見到80炸第2度! 算* 豪比你..之後行去搭車! 等車等左勁耐! 30min.. 無奈* 上車好快就開車.. 諗返好多野! 下雨天*總掛念從前.. 返到富泰去百佳百野食! 又1舊* 呵呵= 勁大風超凍* 返到屋企聽歌*********** 之後同d 小學同學icq.msn.. 好耐冇搵過佢地喇.. 原來陳家明都冇讀喇* 哈! 咁鬼多既* 5點幾婆婆買野比我食.. 食肥我囉! 之後整日記d野* 其實你想點? 到底你係咪想返返去果到? 點解你要咁? 1齊1日都冇點解要攪到大家都唔開心: 咁樣我寧願唔1齊luuuuuu* 放假好悶的* 今晚東東佢地開p呀* 勁多人去呀* 有d想去..但係落雨唔想出街= 仲要去婆婆到食飯* 去唔去夜d先算.. 好的我換衫去婆婆屋企喇****** 今夜唔返屋企!! 同姨姨吹下水先* 佢地太好笑喇! 再夜d先去個p* 頭髮快d長* 我想好長好長好長好長* yo! 臍環呀臍環你真係乖喇* 唔比痛楚我! 我要比心機讀好我d野! 我唔會衰比許小玉睇d * 我走1年又可以讀返f.4你吹我脤呀! 你地咁勁! 咪學下我咁囉! 嘈* 成日識得係到嘈- 講完又唔做- 廢柴!
你有過去.我亦1樣* 你能接受嗎?
**************************************
刊登時間︰2006-05-17 06:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | »
|