| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
由始至終只有你一位難以代替愛一生一世
2006 年 5 月 15 日 星期一
今日7點幾8點起身.. 打比婆婆約佢係9點15係ok等.. 之後我就刷牙洗面洗頭* 8點30..換衫.. 汁野.. 玩電腦,, 係咁同人msn.. 我哭了! 我唔想你返去你既地方! 我唔想我見唔到你! 我唔想再見到你唔開心喇! 9點05出門口.. 去ok搵果枝玫瑰花茶.. 但係冇ah.. 咁就等婆婆.. 再搭46係雅都落車行去7仔買果枝野* 之後打比chris.. 返到學校..係校務處見到jojo.. 之後我竟然退學唔記得寫退學信.. 之後叫婆婆寫.. 之後小息見鄺sir 佢講第1句野我就開始喊..鄺sir講得岩 應該向自己既目標.. 將來想讀返書既.. 1定仲有機會* 你仲可以草錢去日本深造.. 唔讀書唔係話乜都冇! 你仲有大把機會學第2樣野! 喊到佢講完為此! 之後見missli 又喊! 我好驚奇.. 佢問左我1條問題.. 佢問我仲有冇人跟我1齊走.. 下! 冇喇* 係我1個走炸唔係咩? 佢同鄺sir講既野可能我已前聽過! 之前我會覺得佢地好煩.. 但係今日聽..我唔覺得煩..我竟然係喊左出黎.. 之後校務處話聽日放學仲要返去拎信同書.. 之後去拎返d野比meimei -0- 走人..搵jojo.. 去置樂* 之後返屯市.. 再去新墟m記.. 過左兵兵1陣.. 再去好美味搵美怡.. annie-kiki-詩麗雅都係到.. 聽到好多野! 聽到d乜唔好問我! 我唔會講.. 因為太過分喇! 之後同佢地行到學校門口..我就搭k51返富泰上婆婆到.. send左個msg比jojo.. 多謝你! 好老實咁同我講返清楚件事! 但係我聽到果返說話既時候..你知唔知我諗緊咩呀? 我唔明點解你要攪到我身邊1個朋友都冇呀! 仲要離間所有野! 我預左打依1排說話出黎你1定唔鍾意! 但係我只係打我自己既感受* 好恐怖..太恐怖喇! 等3點返屋企換衫.. 3點45出門口..搭46出屯市.. 上意粉屋.. 等misslo.. 係咁傾.. 講下電髮既問題-又講下我5年班開始講既1返說話* 留長頭髮! 笑死我! 1次比1次短呀! 哈哈! 之後 5點幾6點走人.. 搭46返富泰去婆婆屋企* 突然想起上個月既今日-
喜歡你太可笑嗎?!我連自己都不相信*
希望我仍有機會等到這1天-看著你的幸福地生活=
**************************************
刊登時間︰2006-05-15 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | »
|