2006 年 6 月 28 日 星期三  |
|
T.S.A.!!  |
|
部電腦又再次返生啦,呵呵"
哩次整左2百幾蚊--"
部pk腦成日都壞!壞!壞!
唉,算吧啦..."
艱苦既考試生涯終於都完了...
今次我都已好用心了..
唔知得出黎既結果會係點"
好期待公佈成績個日
雖然....考試完左,
但係..仲有個T.S.A.
但都好彩...唔係好難姐,
又唔洗點溫書,呵"
但係我都係最好既係可以早放!
哈哈,好耐都字試過早放啦,
今日放鬆地完成中文T.S.A.
(但我最強既作文竟然...唉,算吧算吧!)
12點就放左啦,開心開心!!
放學個陣小林叫左我去唱K
本來都唔係好想去..(諗住回家訓覺)
但見未同小林唱過咪去下囉
跟住就拿林林同晶仔諗住飛的落荃灣
(因為已開左位)
點知,等呀等..等呀等...
最後,我地都係去返傳統既小巴--"
到左荃灣後,晶仔走左,我就上左去k房搵小林佢地
上到k房...比火王個d係到攪左一陣事--"
後來我/龜邦/龜嫂/媽玲/金輝/康康/小林狂爆咪-o-
到左4點幾..我地就閃人了..."
`同左小林係機地到傾左陣傾後,
我就回左家...等左陣再落左去囉返部pk電腦"
這天趣事就此完結!!
待續..The End

|
|
刊登時間︰2006-06-28 09:52 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 35 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|