2006 年 6 月 22 日 星期四  |
|
正式考試的第一天!!  |
|
今日係考試既第一日!
今日全日都係考中文,嘻嘻”
中文@@”!?容易啦,哈哈
加上琴日又準備十足!!
所以今日...哈哈”
今日D試卷都係簡單...
聆聽..正題..作文..
哼哼,作文唔洗講啦”←(我的強項 )
作文的簡左第二題:↓
這一代的兒童比上一代的幸福(講出評論)
個題目令我好有靈感,hehe
聆聽都無咩問題(但開頭聽得唔係咁清楚--”)
但到左正題個陣...
o”shit”!!
雖然我都識做..”但唔係咁難..
但好好好可惜.....”
唔夠時間做哂呀陰公
好彩都係差好少...
但唔明點解...!?
最後一次試..仲見到有人係到
仲比上幾次試多左==”
話哂都係最後一個試--”
我哩d乖仔緊係由頭做到落尾...”
到左放學..蓮容同我留左係學校溫左陣數
之後水魚話同我上荃中搵牛屎佢地
溫完書後,我/肥肥/蓮容/水魚加鄭玲,
上左象山陪肥容等佢bf
哇..等左超耐....”
唉,終於可以坐車落tw啦
坐車個陣仲發生左d好好笑既野!
哈哈”乞衣穌..哈..廢事提啦,kaka”
跟住..我就同水魚上左荃中
肥肥同鄭玲就走左了
係荃中同火王/肥安/龜邦/屎霖/牛屎佢地鋤左陣D
之後回家睇"童童"
夜d再落去同佢地溫書!!
聽日到考英文啦..
死得了,我英文劣劣地..”
我今日又要再加強溫習了”
聽日繼續....”bibi!!

|
|
刊登時間︰2006-06-22 07:26 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 35 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|