Siuting_* I LOVE YOU

2005 年 10 月 6 日  星期四   晴天


陸運會開幕篇”!! 開心

哈哈,我期待好耐既陸運會到左了∼!
尼日我好早就起左身,
打比賴柏後諗住落去,但要等個‘死肥仔攪到賴柏個D走左
好彩落到去車站見到火王佢地,跟住我地又慣常地打尖咁先無遲到==”
到左城門谷,我地成班就係到討論係咩社到坐去,後來就話去馬可坐,
完左個低d程序後,我地就返返自己個社到攪掂d野就偷走去馬可
坐左一陣後,我就趕去換杉跑100米
唉,點知一開波我就唔小心仆一仆,後追到博哂老命都輸左..”
跟住就咁好失望地上返個看台睇其他人比賽同吹下水咁啦
過左一陣,個巨庫係到串個豬打Wong唔識用個大聲公
串佢串到超低死,睇個豬打Wong比佢激生蝦咁跳超好笑
後來仲抵死添,無啦啦做左25仔幫左馬可社做啦啦隊==”
成班玩到痴哂線咁,最好笑都係個希汶,玩到枝野都無埋..”
就咁到左放食飯了,成班約哂去石圍角飲茶”
好耐都未試過成班一齊飲茶了,叫左幾多野食又野飲
但到最後個個豬飽都食唔落了....”
後來諗出話猜輸左個個要食哂d野去,
竟然係我猜輸喎,頂,天呀!點食到呀...
好彩我飲左少少可口佢地都係肯過我==”
好啦,又要返返去再比賽過了
一返到去即克要忙過了...”
坐都未坐過就要去準備班際的4x100米比賽”
係比賽之前,我同我班比賽d人練下點接棒...”
我就去左跑第3棒,哇!超緊張呀,好驚接唔到棒
到左開跑了...”我接棒都係差左d
我博哂命咁追平左,但都係輸了∼o∼
我知個個都盡哂力,都唔可以去怪人,輸咪輸囉,下次一定會羸的!!
‘又係咁玩玩下到左放學了”
首先成班去左石圍角玩完扔阿伯後就落左荃灣
到左荃灣後,佢地去左孖68打機,我無去到同左孖寶周街行
過左一陣搵返一齊上中心打波
打到10點幾後...”
大家都無聊地坐左陣
後來我就同阿朱同巨庫吹水
牛屎,火王賴柏個d就係到玩埋d低能野
到左想走個陣,火王唔知係邊到搵到隻田雞黎玩,
火王係到當隻田雞係波咁踢,賴柏就偷左我把交剪黎玩田雞
好核凸耶∼∼!後來仲囉野黎追住人黎嚇...”
到左11點幾個陣,佢地去左抽煙,我就同巨庫回家先∼!
P.S:為左3千米win我要戒煙”!!

刊登時間︰2005-10-07 09:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



KaQoAr
暱稱: ☆SiuKwan子☆
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
堪呵既世界!!
1個月ソ大日子!!
唉,超超超唔開心!!
9/10的開始!!
時間還寶貴嗎!?
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 49
今日人氣: 6
累積人氣: 3653
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed