2005 年 10 月 4 日 星期二  |
|
補假完結篇--”  |
|
話咁快補假日又完左了~o~
又要收拾心情返學了...”
唉,今日返學都係麻麻地”
最好玩始終都係數學堂=o=
鬼叫大波梁白痴咩
D人上堂任玩都無問題,呵”呵”
入左黎尼班都成年了
都開始同我班D人打成一片
哈哈,成班玩都傻哂咁
當然啦,圍嘔個4眼仔最happy^o^
...”返返學又要過返D比人訓抄的日子
∼.∼真慘真慘,加上又成兜功課未交...”
天呀!都唔知點解返學要做埋D咁既野
日日咁抄法默書一定合格啦...”
放左學之後..”O”又要留堂又抄過,唉,幾開心”!
好彩,我D咁聰明既人緊係有方法啦”
叫左牙寶同龐小姐幫我,好快就走得了,KaKa”
跟住就等埋牙bee上象山同埋火王龜幫一齊落左荃灣”
落左荃灣後我地就去左細國際到打機,牙龐牙寶唔比入喎,呵呵”樣衰--”
當然牙bee又清場啦”
打左唔幾幾耐後,孖寶兩個過左黎搵我地
後來行左一陣我就回家了^^
完!!

|
|
刊登時間︰2005-10-04 08:01 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|