| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2007 年 7 月 10 日 星期二  |
O K 咁 啦" |
| 歌唱比賽xDDD"
D人好勁 喲!!
不過 我爆驚...>33<
好多人牙
好彩 最後都完成jOr..
冇失敗到咁啦..
[老師]]就話 唱就好..BUT 舞蹈就唔齊"
都唔緊要Na` 都完左囉=]
====================================
放jOr學之後..
同[[big波]去 jOr商場 買波仔食
我地係個商場到 企係到食
好搞gag=]
====================================
跟住之後 返左去學校練跑..
都唔係練左好多之嘛!!
大部份time都係玩
牙哥佢地等埋我地..
一齊走
佢地跟住我地..
我返到屋企之後,,
就望落樓下..
見到佢地係到玩d百痴野
林x俊 仲夾左係個野到..
我見到哂
笑鬼死我Na`
最後佢都出返黎==
|
|
刊登時間:2007-07-10 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
|

2007 年 7 月 9 日 星期一  |
練 歌>33333333<" |
| 今日 放jOr學之後,,,
買jOr野返屋 企食xDDDD"
跟住2 點就返 返學校 練歌`
不過係2 點至4 點左右Na`]
都係玩玩下 咁..
到jOr認真個時"
就練到7 點牙
都練好哂*[]*
但係我就好失敗>33333<
我走jOr好多次音Ah]]
SO BAD~
不過我今晚會練好d好啦!!!!!!
Hope聽日會WIN啦...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日係 第3日Na`
------------------------
好掛住你 牙" 傻豬!!! |
|
刊登時間:2007-07-09 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 28 | »
|