| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2007 年 5 月 9 日 星期三  |
冇電腦 呵`.... |
唉`
部電腦壞jOr牙><
拎jOr去整....
但係,,,
勁多野係裡面=[
依家冇哂..{包括So豪個壇>33333<"}
不過好彩]]
我自己仲有部電腦*[]*
BuT`LEE部電腦冇MSN"
唉...真慘哩-^-
我想去沙灘呵`
有冇人想一齊去Ah??!!
有就通知我Na....
好歡迎嫁xDDDD"
`有我個QooZa既人,,,
我都一定識既..
睇完想Go既話..
cm`啦xDD
叫埋其他人都得嫁...
MaYbE`會係12/5"
可能再之後...
CM`呵=]]
|
|
刊登時間:2007-05-09 09:36 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
|

2007 年 5 月 3 日 星期四  |
在ScHooL打的`  |
哈`
今日都冇咩野好打..
但係lee篇都幾特別=V=
~因為係o係學校打嫁*[]*
唉..
`今日要留堂牙]]
SO BaD!!!!!!!
..都唔知做咩好添......><
N年冇默過書牙=0
今次一默{中&英},,,,
兩個都100分=]
[[不過都唔算有咩野@@
我E+上緊電腦堂...
SO 我可以打QOOZA牙"
我係咪好曳呢??!!
唔打LU]]
88` |
|
刊登時間:2007-05-03 02:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 28 | »
|