Free Lips Glitter MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

    

                                  

                     

KaSiUMaN
暱稱: `KAKA_babi=]
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
yo~
2007-08-16
:}"
'------SO GooD*
OuTWarD_BOunD=]
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
ANGELA
Annie
AppLE
Cherry
Doris
靚女
Koolotak
士多啤梨姐姐
蚊蚊
菁姐
詩琪
嘉善
碧波
豬皮
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

            

2007 年 2 月 27 日  星期二  晴天

                             

 ~/唔開心牙*]]
 

今日好唔開心呀....

我通3要同佢地一組呀~~(佢地=李秋X & 李秋X)

個老師擺到明玩野啦,,,

果兩條友仲咁開心,,,好狗囉....

我唔指明邊兩條友啦]]

總之就好唔順啦條氣/////////////T^T

我發覺1A某一D人同埋1B某一D人好賤格,,,,

SO BAD!!!!!!

諗D野好Q低能囉""

我好想轉班呀,,,

F.1既其他班D人唔係咁嫁**

好似只係D讀得書既班先會咁~~

我真係唔知點解我會入咗1A班.....

唉.............................T^T

 刊登時間:2007-02-27 06:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

          



            

2007 年 2 月 25 日  星期日  晴天

                             

 BBQ+1D無關既野...
 

我今日去左BBQ呀,,,^^

唔記得果到叫咩名添,,

不過係D私人會所黎嫁,,,

係我D表哥既阿叔既地方....

不過果到D人我全部都唔識,,

但係又多左兩封利是....$40

我唔可以玩晏D,,

因為我聽日仲要返學]]]]]T^T

講起返學就死得人多啦,,,

我就真係想轉校呀.....

我想轉返出去牛頭角/觀塘讀,,,

如果要講原因就有D唔知點講啦...

我想轉校都因為好多原因,,,,

例如::

我學校D人既問題啦,,,

地方既問題啦,,,

我好掛住我D老朋友啦,,,

學校既問題啦,,,

同埋我成日得自己一個,,又冇人陪,,

想見下我D死黨又唔得,,,,,,

自己一個係屋企好慘,,,好似好無助咁..

如果可以既話,,,,,,,

我希望聽日就可以轉校.........

我留係LEE間學校真係好辛苦...T^T

日日諗起都想哭......

不過過得一日得一日啦.............

聽日仲要返學]]]~!

 刊登時間:2007-02-25 10:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]