| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2007 年 3 月 2 日 星期五  |
----坐 我隔 離 個條 友...... |
今日我成日都冇心情上堂呀...
不過 就不停咁同我 隔離個條友傾計...=="
D老師都廢嫁,,,
OTHER同學傾計就見到&罵////
BUT我同佢傾就冇咩事發生""
我一路上堂,,,一路做功課,,,,一路 傾傾 傾]]
過左一陣~~
我見到我隔離個條友張佢個兩隻手放入個褲袋到,,,,,,
跟住我見到佢"好似"[[[扯其]]]]=.=
我咪同佢講[[你扯其呀???????]]]
佢就答[[[係咩!!!!!????]]
最搞笑既係佢,,,,張隻手禁住佢果到...
我就同佢講[[你做咩呀!!??]]我一路笑一路問佢"
佢咪話[[我証實比你睇呀嘛....]]
我咪好無奈咁狂笑囉=V=
真係勁好笑///
跟住我咪同我後面D人講囉
佢地係咁傳,,,
之後成行都知哂....
不停咁笑
跟住比老師罵我地嘈**
跟住又繼續再玩啦~~~
|
|
刊登時間:2007-03-02 11:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
|

2007 年 3 月 1 日 星期四  |
音 樂 新老師 |
| 今日教我地音樂既MiSs梁走左..
好吾捨得佢呀><'
黎左新個個阿Sir..
個樣簡直嚇死人..
男人老狗又學人教音樂..都吾知佢點教=V='
最重要系佢個樣成隻馬咁..
夜晚見到佢都比佢嚇暈嚕..
佢教到我地好似教D幼稚園既低b班咁..
音樂堂竟然教D國際音標..
叫我地一齊讀D英文..
但系佢就好白痴咁話{Three . Two . One - 一齊讀啦!}
我真系O哂嘴*0*!,,,,,,,,,,,,,,,
之後成班系度笑佢弱智 . y0*
返到課室我地上堂分好似得兩三分 ,
但十分就系滿分..' 個死馬頭真系衰!
仲有呀..
今日婷婷黎左我屋企..
好開心喲
佢同我一齊食左D非油炸QQ粉絲..
好好味呀''....既相反詞 |
|
刊登時間:2007-03-01 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|