| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2007 年 3 月 5 日 星期一  |
發 生咗 好多 事 |
我今日唔可以詳細咁打哂D事出黎.....
又唔可以第二日講喎,,,
我驚我會唔記得呀"
我今日先知道我幅咩咩[科學幻想畫]
入咗圍呀,,,
唔知係好事OR唔好事,,,,
對MISS可能係好,,,
對我就可能唔好啦
入咗圍有好多野要做嫁,,,
唔講要做D咩啦........
仲有呀,,,,
MISS NG叫我做埋中文科科長呀,,,,
我又係視藝,,,,
又係中文,,,,,,,,,,,
我懂一心二用嗎???????????
我好似冇野打LU.....
就算有都唔記得啦"
SO...打到LEE到停啦....
其實都唔係好多野要打啫....^^
|
|
刊登時間:2007-03-06 12:08 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
|

2007 年 3 月 3 日 星期六  |
~扭 蛋]] |
| 今日好有收穫呀..
我同左,,豬皮,,龍..一齊去咗 APM
岩岩返咗去小學,,
咁岩得咁橋,,
今日小學係家長日.V.
不過好快就走咗...
之後我地就落咗去觀塘 APM,,,,,
我同左都唔知扭 蛋個到係係條走廊到,,,
原本個到係一條通道添]]]
我地扭咗好多,,,[[[收穫]]
我就扭咗4隻,,,好似用咗$20定係$30呢"
我就唔知佢地扭咗幾多啦,,,不過就應該洗咗好多$$$$
扭咗好多次,,不過有幾次都係一樣=V=
總之好好玩啦,,講住咁多先 |
|
刊登時間:2007-03-03 06:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|