| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

2007 年 5 月 30 日 星期三  |
支力 了` |
今日有D傻..
點解我今日會去SWIM呢??"
唉~係學校CL咪好囉
去到泳池之後,,
唔想落水Na`
VerY VeRY曬牙>333<
唉..
`搞到又[[黑左]]Na*/\*
同學們..
聽日返到學校就知嫁Na>/\<
唔制Ah!!!!!
介紹個人你地識...
我地學校最{靚}的...
ThiS IS thE ANcIeNt`
|
|
刊登時間:2007-05-30 08:55 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
|

2007 年 5 月 24 日 星期四  |
BBQ+沙灘 喲`  |
| 今日去左BBQ牙..
好好玩牙=]
今朝跟左Ah爸返工,,
係黃金海岸~
`之後班FD黎左
就同佢地去左隔離灘 舊咖啡灣 -[]-
我地去左BBQ先
點知個個都係BB下走左去玩..
最後仲只係剩返DeBbY一個人=[]=
都幾慘嫁`
不過佢都唔MinD>33333<"
我地BB下 B到5點幾
個個都濕哂身]]
仲叫DeBbY幫佢地B
{我都有叫`} KAKA~
我地燒哂D野食"
都幾多...
不過我同DeBbY用左個好方法!!!
所以都燒得幾快*.*
AppLE整傷左隻腳..
我見到都好痛牙..
不停咁出血-/\-
而沁驊都慘牙..
佢部電話跌左落D水到
壞左..
之後拎去曬下]]
`最後都冇事
今日發生左好多開心事
OR特別事~
係LEE到講唔哂..
有去個D好彩*[]*
知道我地玩到點..好開心嫁]] |
|
刊登時間:2007-05-24 10:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 28 | »
|