今日就係開學日...
早上我同紙巾一齊返學,hot!!!!!返到學校,掛長lone
返到classroom,個個都好生面口呀~不過個班主任都既好笑架.....我唸係呢班都會比想像中好架^^
不過1b班既同學就好似唔識大家咁,個個都好cool><''