Welcome to K&L's blog
我唔係日日寫架><''不過都會盡量啦~
希望可以有一個快樂既回憶...
KaTe421
暱稱: ''Kate
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
原來如此....
25號
christmas party
悶死我啦!!!
開學日??
文章分類
全部 (12)
內心世界 (2)
平常 (6)
學校 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 81
今日人氣: 0
累積人氣: 1119
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


開學日?? 滿足 分類: 學校

 

 

今日就係開學日...

                   早上我同紙巾一齊返學,hot!!!!!返到學校,掛長lone

                  返到classroom,個個都好生面口呀~不過個班主任都既好笑架.....我唸係呢班都會比想像中好架^^

                  不過1b班既同學就好似唔識大家咁,個個都好cool><''






訪客留言 (返回 KaTe421 的日誌)


prefatto 於 2009-09-06 12:08 PM 發表:
cm,']
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Minnecutepie 於 2009-09-03 05:41 PM 發表:
c[]mm3nt`^_____^;
ahaha;) i know who are u laah ^__^;
u are so nice ^333^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carollee712 於 2009-09-01 08:45 PM 發表:
你就好.
我係我地班根本比我想像中..
唉.
好掛住1b班ah.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hiuyee6909 於 2009-09-01 07:45 PM 發表:
變~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jk1167168 於 2009-09-01 05:05 PM 發表:
下- -
我地班d人好正常- -
舊1b的人同之前無咩分別丫- -
韓上同我依然一路發膠,
0n9傑同蕉蕉卓一樣日日傾-,-
放學先同完李文軒佢地打波- -
有變過咩-,-唔係好覺- -
唔同左人姐a0a
cmmmmmm-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nokiayan 於 2009-09-01 04:30 PM 發表:
cmcm;]
您系邊個?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]