|
|
|
2008 年 7 月 16 日 星期三
|
|
試升♥
7點九比人叫醒!
搞下搞下....去到地鐵站8點七-..-;
虧佬鍾,李卓然個個都唔係道/0\
得自己一個;慘
比我搵到朱曉朗"yeah!有得痴的士>0<
架車搭十先黎到*頂
條仆街又唔上;唔想遲到....自己一個上左
好似遲左就升唔到;唔想第一日就遲到!
由車頭行去車尾!都搵唔到一個識/.\
到東涌已經8:57"
搭咩都遲!以為冇巴士....搭的士
冇左廿蚊ah!! T^T
入到學校"見到肥立同sha*
嗲左陣先上去"
算啦,冇左廿蚊!
新開始*新開始*新開始!
上到去見到peter chan"
頂佢!岩岩新開始比佢叫MISS蔣-.-;
搵Form2係邊....oh"
同Vincent wong咁Q有緣/..\
一黎就比佢:你同我出去!FK
比佢話我遲到;後尾陸瑤遲過我^^
一開始又比Vincent wong講笑
見到個新生****靚仔爆>,<
似足Marco!!哈
比Vincent叫串月份-.-;
搵李卓然幫手^^
頂!又唔放小息/.\
做作業*攰死!
同winnie比Vincent吊位"
肥立識串晒十二個月好威呀
放學!yeah"開心死
比Vincent哥叫陪佢"哼!睬佢都傻仔
同肥立,yung,sha,ling,eric fung行"
去左肥立屋企'等佢沖涼
嘩"佢個頭好香呀^^
同肥立去東堤搵番佢地同yan
去左反捉"白痴>0<
比佢地轉到死!
打網球,開波冇回-.-;
yan正傻仔!
同yan shopping!
開心*女人天性
同yan講左好多野"爽!
|
|
| |
|
2008 年 7 月 11 日 星期五
|
|
9/7
可以升班;DD
但係趙友浩升唔到..有咩用/0\
同肥立立一齊喊T^T
夾係我地中間好慘"
如果我喊可以令你留番低,
喊到眼盲我都肯!
上肥立屋企,
同肥立係間房道一齊喊,傾計!
之後我GE浩浩上到肥立屋企"
"唔好走 我愛你"
10/7
我個頭.....一d都唔似MISS蔣呀!!
睇drama,Vincent wong走音"好得意呀>,<
放左學同我最愛ge浩浩同肥立游水>0<
好玩好玩ah
11/7
last day at YMCA in form 2!
好好好唔捨得;我仲未想上f.3住/.\
唔想有人走!!
搞到我都有d想轉"0"
Peter Chan超得意
楊弟兄淫左首詩比我xp
見Lily ng;惡頂
同MISS kwong影相^^我會好掛住你
同豬肉佬;Thomson由逸東走去馬灣村,
由馬灣村走番去逸東
熱q死/.\
老公番黎啦,掛死我>v<
同老公,群叔,Thomson,豬肉去左東堤,搵埋chiling
海盗船道....坐
我愛你我愛你我愛你我愛你>0<
到左地鐵站;唔想放手
驚唔知幾時先可以再拖住你/.\
都係忍唔到"對唔住!
不要走♥大鐘即使敲響♥你別放開手 |
|
| |
|
2008 年 7 月 4 日 星期五
|
|
哈哈哈;DDD 笑Q死
同l0k行街"攰死
李宜 腳指
儲存一公升老泥

留意腳指尾x} |
|
| |
|
2008 年 6 月 17 日 星期二
|
|
同趙友浩上左立立屋企"
肥立好蠢ah>0<
連自己屋企部電視都唔識開xp
唔可以再分開....我會發癩!
i love you"chiu yau ho! |
|
| |
|
2008 年 6 月 16 日 星期一
|
|
euN"BABi♥祝你生晨快樂>0<
MATH好難AH!又話上學期D數小過下學期;扼人GE
終於搞掂左LU^^
同euN"lok"YAN"友"joyee"爆青sing K
同euN"lok走左上去玩冒險樂園;好玩
之後同euN閃閃閃"行左陣*番屋企 |
|
| |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 46 | » |