MyLife
:D
B-day:)13/4
Sex:) girl
The girl that love smiling every moment<3


CM  for chi :)
最近三個月尚無任何留言
my little babys <3
euN:)
Hillson:)
Ho Ho:)
joyee:)
lap:)
ling:)
lok:)
Mic:)
Pig:)
sharon:)
yaN:)
yUng:)
     2008 年 2 月 9 日  星期六
 

7/2

長沙灣`爺爺屋企拜年

但係爺爺就係醫院

冷清......成間屋得6,7個人

唔同之前咁熱鬧/.\

呆坐左4粒鍾.......d人先開始黎

討論時事--淫照

熱鬧番晒=}笑死*

反魚蝦蟹^^

win`個個跟晒我......勁撚大壓力

贏左幾次`最後輸左

出去食飯***笑死

d細路勁得意! =)

成班去醫院探爺爺

8/2

爸爸急call`飛去醫院

以我咁聰明*估到唔方好

法國醫院......悠如身處係法國般咁法國

仲以為同爺爺唔係太多感情唔會喊

點知喊左4,5次/.\

新年`唔中意個個都咁感性咁喊

更加唔中意爸爸唔喊出黎`見到都唔開心

哀傷左一陣*入去深切治療部見到爺爺

更加哀傷/3\

2點幾成班出去酒樓食野**笑

番到醫院`氣氛冇咁哀傷

又討論淫照=]笑一笑`開心晒

之後同家姐們性教育*又一笑

睇電視......媽媽帶我同小弟去婆婆道拜年

個的士行左一陣`爸爸打電話黎叫我地番番去

冇得去婆婆道/.\

醫院d野食*s0 good! =}

9點幾先番屋企

係醫院渡過左10粒鍾

深夜`爸媽仲係醫院**爺爺走左/333\

爸爸終於喊!/..\

爺爺同嫲嫲同月同日去`

唔好再離開我/3\

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008-02-09 12:34 PM
  




     2008 年 2 月 5 日  星期二
 

同爸爸行街街=}

等左佢成半粒鐘........爹`做人要守時!

世界真細小小小!撞到大佬yAN

一把年紀了.......行左兩粒鐘

腰酸背痛=[

食晚飯`比父母d gag笑死晒-.-"

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008-02-06 09:59 AM
  




     2008 年 2 月 3 日  星期日
 

睇長江7777號^^

老豆開場喊到落尾-.-"

我都冇佢咁勁抽`

返到屋企.......媽媽冇話過我成績差

當然`政府都話--

求學不是求分數=}

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008-02-04 12:19 PM
  




     2008 年 2 月 1 日  星期五
 

著校服慳番$10-我的生存之道=)

同馬晴藍佢地搭的屎

可兒姐屈機/3\

叫我咪買咁多糖`又話奧比施冇錢

認輸!捐左寶貴$20.......我會掛住你/.\日日夜夜為你默哀

Mathz!同輝叔仍朋友之輩`又比PETER CHAN罰/.\

RE!比豬肉佬笑死

CHIN!同EUN!CE傾計^^

ENG!同曾憲群笑爆咀

中史!悶`笑

GE0G!串9我/3\   愛人*我愛你! =)

放學比vINCENT哥捉住-9up

要我祝佢新年快樂-.-"

想睇愛人比賽*無奈爸爸不允許/.\

冇得打羽毛波`同EUN!CE*h0RACE*jiMMY*L0k去睇美足

同EUN!CE閃先!

個個都走/.\

7桐!我會掛住您=(

我唔要吊位!我要同愛人坐`

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008-02-01 08:37 PM
  




     2008 年 1 月 25 日  星期五
 

掛住t0ny S!U`BCY/3\

冇左t0ny S!U靜左.悶左好多/.\

ART特別懷念BCY={

中文作文!叻-我至叻=}

放學去打波`反吓-咩話!好反^^

輸左/00\同h0RACE鬥係地下椽得快

浪子不打波

今天真堪呵

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008-01-25 08:49 PM