MyLife
:D
B-day:)13/4
Sex:) girl
The girl that love smiling every moment<3


CM  for chi :)
最近三個月尚無任何留言
my little babys <3
euN:)
Hillson:)
Ho Ho:)
joyee:)
lap:)
ling:)
lok:)
Mic:)
Pig:)
sharon:)
yaN:)
yUng:)
     2007 年 10 月 30 日  星期二
 

hey緊*happy brithday!
興奮....差d踏爆Phone box
屌!成q日係道打小報告
iS Test:7分>,<
我心中的那團火要爆發了.
下次下次!是勝利那一次!*

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-10-31 08:43 PM
  




     2007 年 10 月 27 日  星期六
 

永遠都唔會唔記得尋日發ge夢!`

陳奕迅去海洋公園哈佬喂嚇死左```

醒左笑撚死-V-

今日番補習社.............搭地鐵"又一次畢生難忘

個男孩子同佢3唔撚識7 !!!!! 走過黎問我:

[`你幾多年出世!??"}

冇應...................

[`你幾多年出世!??"}

{你問黎做咩`!}

[`你幾多年出世!??"}

驚左佢**誠實頭.............94

`你有冇兄..兄........兄弟姊妹?`

關你咩事\\\

`你有冇兄弟姊妹?`

你問黎做咩!`

`你有冇兄弟姊妹?`

有...../3\

邊個呀????``

`我點知你會唔會害佢`

邊個呀????``

冇應.........

邊個呀????``{鬧}

嚇撚死我.................細佬!!!!``

幾多個??!`

你問黎左乜姐.........我又唔撚識你***

我問你幾多個呀!!!!``

比條仆街嚇窒左............1個

跟住條柚轉左第2把聲係道笑............頂佢!`精神分裂

之後問我有冇宗教信仰``

唔敢唔答..............冇

之後佢落車`````比佢嚇撚死

隔黎d老姐姐問我係撚唔係識佢\\

希望tvb末開拍i L0VE u B0Yz*Winter

上到補習社係道同條小朋友影印隻手

跟住有人打黎............

家姐```幫我買香口膠

把女人聲.............笑死!!!`

  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-10-27 04:59 PM
  




     2007 年 10 月 25 日  星期四
 

Today......................>00<

朝早```冇嬲*****為人大方......文雅

比人讚有乳溝*呵呵

死人T0ny S!U,,縮骨功-0-

PETER CHAN唔識改卷```我天資聰敏................冇理由!!!

PE................第1次唔洗重跑*送我香檳吧!!!

跳高能手......嘻嘻`!

愛上你的blog...................開心到喊```

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-10-25 09:54 PM
  




     2007 年 10 月 22 日  星期一
 

i S0 L0VE U ,, BUT d0 U??

I REALLY WANT TO CRY CRY CRY. . .IF U SAY NO*!!!

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-10-22 07:21 PM
  




     2007 年 10 月 19 日  星期五
 
出長沙灣''drink Tea
在坐咁多位善長高人!!!
''慈慈,係聰明女黎ge,一睇個樣就知>v<
那...善長矮人,唔知佢9up緊乜
愈反叛就會愈聰明''不過要知玩到幾時收.收..收...姜
發現同佢有代溝/.\
晚間陪阿爺去果間xx小x
oh.比我見到隻可愛到想屌9佢ge青蛙,嚇窒
屋企作嘔,有囍
最後bb比我嘔左出黎/0\
  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-10-20 09:10 AM