hey緊*happy brithday! 興奮....差d踏爆Phone box 屌!成q日係道打小報告 iS Test:7分>,< 我心中的那團火要爆發了. 下次下次!是勝利那一次!*
永遠都唔會唔記得尋日發ge夢!`
陳奕迅去海洋公園哈佬喂嚇死左```
醒左笑撚死-V-
今日番補習社.............搭地鐵"又一次畢生難忘
個男孩子同佢3唔撚識7 !!!!! 走過黎問我:
[`你幾多年出世!??"}
冇應...................
{你問黎做咩`!}
驚左佢**誠實頭.............94
`你有冇兄..兄........兄弟姊妹?`
關你咩事\\\
`你有冇兄弟姊妹?`
你問黎做咩!`
有...../3\
邊個呀????``
`我點知你會唔會害佢`
冇應.........
邊個呀????``{鬧}
嚇撚死我.................細佬!!!!``
幾多個??!`
你問黎左乜姐.........我又唔撚識你***
我問你幾多個呀!!!!``
比條仆街嚇窒左............1個
跟住條柚轉左第2把聲係道笑............頂佢!`精神分裂
之後問我有冇宗教信仰``
唔敢唔答..............冇
之後佢落車`````比佢嚇撚死
隔黎d老姐姐問我係撚唔係識佢\\
希望tvb末開拍i L0VE u B0Yz*Winter
上到補習社係道同條小朋友影印隻手
跟住有人打黎............
家姐```幫我買香口膠
把女人聲.............笑死!!!`
Today......................>00<
朝早```冇嬲*****為人大方......文雅
比人讚有乳溝*呵呵
死人T0ny S!U,,縮骨功-0-
PETER CHAN唔識改卷```我天資聰敏................冇理由!!!
PE................第1次唔洗重跑*送我香檳吧!!!
跳高能手......嘻嘻`!
愛上你的blog...................開心到喊```
i S0 L0VE U ,, BUT d0 U??
I REALLY WANT TO CRY CRY CRY. . .IF U SAY NO*!!!