今天我很mAN=))
有幾分愛上左自己``哈
英過董建華叔叔=]
個頭靚仔過八兩金=]
笑容親切過麥當勞哥哥=]
8月17 小學。忘不了 同Saki愈傾愈多野講:) 6D又搞BBQ*v* 8月18 去蘇折筆試 一定要得得得!! 成班人陪婆婆睇樓 數小時過去..... 去荃灣吃飯'' 叫梁鎧濤番屋企錄殘酷一叮! 幸好佢天生唔中意行街`嘻 好耐冇同爸媽逛街啦**)
8月19 放棄同表姐反的機會! 跟老豆同爺爺飲茶 因為老豆冇人陪,好慘嘛*)名副其實考順女^.^
8達嘟
祝您一世發達*
請問您發左達末?}
森美小儀〞天生一對*
相愛直到。。。永永遠遠
太陽都末出就飛的去機場*
搭飛機去倫敦傾生意〞
傾成左宗3億ge生意...濕碎
搭火箭去日本′′
同C朗見面,碧咸個仔反*
順便同小泉唇一朗會談...
坐雙魚星號去英國...SHOPPING*
買左個蘋果〞
坐直昇機去北極洲摸北極熊*
跟住用多啦A夢個隨意門番屋企...
香港人生活繁忙*