MyLife
:D
B-day:)13/4
Sex:) girl
The girl that love smiling every moment<3


CM  for chi :)
最近三個月尚無任何留言
my little babys <3
euN:)
Hillson:)
Ho Ho:)
joyee:)
lap:)
ling:)
lok:)
Mic:)
Pig:)
sharon:)
yaN:)
yUng:)
     2007 年 7 月 9 日  星期一
 

尋日 . . .

HAPPY FAMILY DAY^^

含家去左尖沙咀,,

同細佬去左冒險樂園*

重拾童真*差d仆親=="

:::::::::::今日:::::::::::

老母照舊6點9叫我起身*

扮番學//落左m記食早餐之後就番屋企``

反電腦,,煲戲煲左8粒鐘*

電腦*我愛您 >口<

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-07-09 06:38 PM
  




     2007 年 7 月 6 日  星期五
 

補打尋日//

幫YAN羅住佢個令令袋袋*睇佢打波波*]]

睇左一場就上左一樓睇人地哇艇___慶幸自己做了偉大的後備*

睇左陣就去左見Ivy***心理冇問題//

之後又出番去睇哇艇*

放學同左7桐,陸柏希,HENRY,穌子誠,阿TOM同Hillson佢地反數字球...

之後又反馬嬲搶球,籃球*反到3點幾4點去左m記//

Hea左好撚耐    去左7桐屋企*

同YAN,HENRY,穌子誠反大富翁*大書家/3\

7點先番到屋企*

::::::::今日:::::::::

上果d xx仆街路//

放學同LOK,YAN係OFFICE打左8個6_}]

太容易錯信別人*天生對人冇介心]]簡青心地太善良-口-

之後係日東雙場道同LOK反見工*

跟住Hea左成粒鐘,同LOK搭地鐵番龜//

反自拍合成照*仲令個愛因C坦畫果d...

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-07-07 10:17 AM
  




     2007 年 7 月 4 日  星期三
 

今日一日如過三日``

ENG::::::全部PASS晒* 冇計∼英文識應力強強強``

RECESS*多得士多啤你姐提我要落下106室. . .

不過. . .都係太遲//去到冇位坐/3\

企左係後面*托柒

好彩有SHARON陪我傾計計^^*

林紀庭話投票每Set擇3條友去代表參加問答比賽*

跟住俾我見到YAN,阿浩,Eric馮幾個人個樣超奸*心寒. . .

幾條仆街個個都舉左我手-\/-

咁又難怪佢地*我咁博學多才``唔擇我可以擇邊個`?!

但係就唔係好明點解我要拍文荔枝同死肥豚/3\慘慘慘慘*

原來MISS CHOW擇左LOK出賽*有排反LU^^

I.S*28分*唔錯唔錯^^

::::::::::放學::::::::::

等去姦田等左好撚耐*

撞到藍社Captain*

同佢傾下傾下...發現原來哇艇已經夠人*身請做後備^^

終於知道點解果日Captain同阿誌笑我話著泳衣>O<”

上車*   .      .      .    落車*

見唔到有田*

同YAN,LOK,士多行山*

做左包尾果幾個=口="

行左好撚耐*見到有個公次//

士多話覺得好恐怖,,

我話::: 妖*前世末見過公次咩?!公次係咁嫁啦``

之後公次個門就自動生左*

嚇到我同LOK係道叫*

YAN就呆左*

之後上到去個人話我地行左50樓*勁

之後個人勁講廢話*

姦田姦得果5分鐘=口=" PK***

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-07-04 10:34 PM
  




     2007 年 7 月 3 日  星期二
 

今日同YAN,波波一齊搭車*

番到學校對住班男仔//笑死``

同YAN,士多參加左聽日姦田 !x]

並改左名做Apple*,YAN就改左做Orange* 哈哈

MUSIC*11分//

RE::::35.5*^^

小息好人得濟應成參加哇廷``好撚撚撚後悔呀*

當我係朋友ge唔好去睇*咁就係我嬴ge動力``

中文堂俾阿誌同浩串/3\

                  真係有d自卑ge感覺***

之後開心開心*//

放學之後去左3號=]

WHAT A 仆街 DAY*

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-07-03 10:02 PM
  




     2007 年 7 月 2 日  星期一
 

今日爸巴媽媽去左``扑`骨*

成日係屋企//

反電腦同YAN傾電話*開心開心=}}足一日*

 不是校花            KARY*

完全為了你 樂意在每天早起
堂上能認真欣賞你 如何倦極亦撐起
但亦錯聽過 你愛上五a班房
名為校花的一個 我已洩氣並沒問太多

*若我與她去相比 於愛情分個生死
如你做拳証 那賽果一早都看清
如何難成大器 也要勝過她爭取你
誰理最後會心痛死 

我怕未能成為校花 不夠那人外表搶眼
每個男孩談論她 不發現旁人難過吧
明白你愛著誰 但期待後補的資格
勝過她 寧願付代價

我縱未能成為校花 總較別人大方優雅
你為何常提及她 將我亦完全忘記吧
如校花只得一個 但餘下亦可相戀嘛
你愛她 而無論我怎爭 即使爭到都一樣煩*

誰被讚美 我也會懶得妒忌
而唯獨她得到你 卻悄悄在羨慕到死
Repeat*

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-07-02 08:19 PM