|
|
|
2007 年 7 月 1 日 星期日
|
|
今日一早就去左北角同細姨佢地飲茶//+
阿媽同細姨丈講話我會去佢公司做暑假工*/3\
講到好似好想我學多d野咁,唔想我暑假有機會出街咋``
不過好彩我係做打字姐*^^
之後去左細姨屋企+]]
Hea左成日*係間屋道睇煙花,尋日又係屋企睇今日又睇._.
好彩佢地屋企有PS2*兩部電視先冇人同我爭反電腦^^*
同表姐傾計*細我兩個月ge表弟吹水+隻抽*成班細路反*開心開心//
點解聽日要放假呀`???
好想番學呀*
``愛上番學*愛上了你=]
|
|
| |
|
2007 年 6 月 30 日 星期六
|
|
唱k`賀L0k老左1歲
係地鐵等士多`yAN=}
同士多隻抽-00-
去到見到7桐,陸柏希****
之後hENRY黎左=}
係屋企睇電視見到YMCA拍果個i ♥ HK``笑死*
L0k=]hAPPY*Bb-dAY
快高長大`````我愛樂樂樂樂樂。 |
|
| |
|
2007 年 6 月 29 日 星期五
|
|
派卷*0*
math:::;MC岩岩合格*v*20分
long q/.\
history卷48,加埋平時分岩岩好合格!
chin.history!20*^*
想一想我們有過的甜蜜''甚麼都值得>0< |
|
| |
|
2007 年 6 月 28 日 星期四
|
|
尋日又俾仆街媽打/3\
好撚撚撚撚撚討厭佢!!!!
今日都會係一樣**
母親不是慈母*可以怎麼辦??
□■□■□■□■□■□■□■□■□
今日等人由十幾分果班車等到四十幾分班車,,
結果問左地鐵客務中心借左$7*}}
因為信錯左人-_-"搞到冇左8達通//
之後到左東涌又問左位路人甲借$3搭車車*
問佢借3蚊,俾左4蚊我*
搭車果時撞到Alex姐^^起碼有個人陪*
考ENG作野*
之後同LOK出左去...
同埋YAN,THOMSON番黎*又遲到=]]
考I.S*難難難!!!
跟住同LOK,YAN,THOMSON上左去3號*
浩已經係上面*]]
同YAN,LOK,THOMSON將紙杯當波踢>口< 好反AR*
之後柒桐,陸柏希都黎埋"))
去青衣城睇史力加3^^
不過番左屋企打左俾爸巴先*
因為唔夠錢關係*
又到我重出江湖問路人X借4蚊ge時候^^
問左路人乙借*得左^^
問佢借4蚊,俾左5蚊我*
次次一take過就問到人借錢"))
睇史力加3//好好好睇AR*
不過睇左一半就同YAN走左//
又將張8達通俾左人*
希望聽日唔洗再問客務中心借錢啦//
愛上了史力加*^^ |
|
| |
|
2007 年 6 月 27 日 星期三
|
|
尋日好好撚撚唔鋸我個仆街媽媽*
話我仆街,咁佢就係仆街個阿媽--仆街媽 -\/-
打完我之後同仆街媽媽理論]]
之後仲將我軟禁係次所道//
``誓要怪他 誓要怪他 不可以夫顯了事`}】
◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
今曰神早俾老豆拍醒左*
凸特嘈醒我問我拎番條鎖匙//
由於嘈整我ge唔係仆街媽媽,所以我唔會發火^^
陷家走晒之後落床反電腦*
之後收到YAN個電話諗住出街街//
但係冇鎖匙,煩左一陣=]]
終於諗到個可以冇鎖匙都開到門ge辦法*
出左門出面實驗左一次,得左^^
冇計*鬼叫我咁聰明咩^^
同YAN係青衣城兜左個圈,買左幾個包//
之後就諗住番我屋企反電腦*
上到去果時...
仆街,開唔到門>>F**K<<
YAN話俾我知,個門自動上鎖左=口="
{哈*今次又冇生電腦//}}
同YAN呆笑左陣,
去左宜居等J0YEE,
一路等一路同YAN反千秋*
PK左一次>口<"
之後Fing左成粒幾鐘,都等左好撚耐...
發現Fing千秋原來好撚HIGH**
跟住同左YAN去左巴屎站排鄧去坐*
YAN係道狂鑽研吐口水ge忌巧,
搞到成地都有佢d DNA=口="
見到東華三院d人放學*
哈//同YAN睇住佢地番學,又睇住佢地放學...
JoYEE都末訓醒>口<"
之後又去番Fing千秋*
又P多次K***
JoYEE終於黎左^^
等左佢成三粒幾鐘//
同YAN,JOYEE坐埋一齊傾計^^
哈//好舒服阿...
之後去左JOYEE屋企*
再之後番左屋企//
仆街細佬又布串,
頂佢個肺**
今晚又兇多吉少啦=]] |
|
| |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | » |