MyLife
:D
B-day:)13/4
Sex:) girl
The girl that love smiling every moment<3


CM  for chi :)
最近三個月尚無任何留言
my little babys <3
euN:)
Hillson:)
Ho Ho:)
joyee:)
lap:)
ling:)
lok:)
Mic:)
Pig:)
sharon:)
yaN:)
yUng:)
     2007 年 7 月 1 日  星期日
 

今日一早就去左北角同細姨佢地飲茶//+

阿媽同細姨丈講話我會去佢公司做暑假工*/3\

講到好似好想我學多d野咁,唔想我暑假有機會出街咋``

不過好彩我係做打字姐*^^

之後去左細姨屋企+]]

Hea左成日*係間屋道睇煙花,尋日又係屋企睇今日又睇._.

好彩佢地屋企有PS2*兩部電視先冇人同我爭反電腦^^*

同表姐傾計*細我兩個月ge表弟吹水+隻抽*成班細路反*開心開心//

點解聽日要放假呀`???

好想番學呀*

``愛上番學*愛上了你=]

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-07-01 10:11 PM
  




     2007 年 6 月 30 日  星期六
 

唱k`賀L0k老左1歲

係地鐵等士多`yAN=}

同士多隻抽-00-

去到見到7桐,陸柏希****

之後hENRY黎左=}

係屋企睇電視見到YMCA拍果個i ♥ HK``笑死*

L0k=]hAPPY*Bb-dAY

快高長大`````我愛樂樂樂樂樂。

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-07-01 04:14 PM
  




     2007 年 6 月 29 日  星期五
 

派卷*0*
math:::;MC岩岩合格*v*20分
long q/.\
history卷48,加埋平時分岩岩好合格!
chin.history!20*^*
                  想一想我們有過的甜蜜''甚麼都值得>0<

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-06-29 10:36 PM
  




     2007 年 6 月 28 日  星期四
 

尋日又俾仆街媽打/3\

好撚撚撚撚撚討厭佢!!!!

今日都會係一樣**

母親不是慈母*可以怎麼辦??

□■□■□■□■□■□■□■□■□

今日等人由十幾分果班車等到四十幾分班車,,

結果問左地鐵客務中心借左$7*}}

因為信錯左人-_-"搞到冇左8達通//

之後到左東涌又問左位路人甲借$3搭車車*

問佢借3蚊,俾左4蚊我*

搭車果時撞到Alex姐^^起碼有個人陪*

考ENG作野*

之後同LOK出左去...

同埋YAN,THOMSON番黎*又遲到=]]

考I.S*難難難!!!

跟住同LOK,YAN,THOMSON上左去3號*

浩已經係上面*]]

同YAN,LOK,THOMSON將紙杯當波踢>口< 好反AR*

之後柒桐,陸柏希都黎埋"))

去青衣城睇史力加3^^

不過番左屋企打左俾爸巴先*

因為唔夠錢關係*

又到我重出江湖問路人X借4蚊ge時候^^

問左路人乙借*得左^^

問佢借4蚊,俾左5蚊我*

次次一take過就問到人借錢"))

史力加3//好好好睇AR*

不過睇左一半就同YAN走左//

又將張8達通俾左人*

希望聽日唔洗再問客務中心借錢啦//

愛上了史力加*^^

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-06-28 06:22 PM
  




     2007 年 6 月 27 日  星期三
 

尋日好好撚撚唔鋸我個仆街媽媽*

話我仆街,咁佢就係仆街個阿媽--仆街媽 -\/-

打完我之後同仆街媽媽理論]]

之後仲將我軟禁係次所道//

``誓要怪他   誓要怪他   不可以夫顯了事`}】

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

今曰神早俾老豆拍醒左*

凸特嘈醒我問我拎番條鎖匙//

由於嘈整我ge唔係仆街媽媽,所以我唔會發火^^

陷家走晒之後落床反電腦*

之後收到YAN個電話諗住出街街//

但係冇鎖匙,煩左一陣=]]

終於諗到個可以冇鎖匙都開到門ge辦法*

出左門出面實驗左一次,得左^^

冇計*鬼叫我咁聰明咩^^

同YAN係青衣城兜左個圈,買左幾個包//

之後就諗住番我屋企反電腦*

上到去果時...

仆街,開唔到門>>F**K<<

YAN話俾我知,個門自動上鎖左=口="

{哈*今次又冇生電腦//}}

同YAN呆笑左陣,

去左宜居等J0YEE,

一路等一路同YAN反千秋*

PK左一次>口<"

之後Fing左成粒幾鐘,都等左好撚耐...

發現Fing千秋原來好撚HIGH**

跟住同左YAN去左巴屎站排鄧去坐*

YAN係道狂鑽研吐口水ge忌巧,

搞到成地都有佢d DNA=口="

見到東華三院d人放學*

哈//同YAN睇住佢地番學,又睇住佢地放學...

JoYEE都末訓醒>口<"

之後又去番Fing千秋*

又P多次K***

JoYEE終於黎左^^

等左佢成三粒幾鐘//

同YAN,JOYEE坐埋一齊傾計^^

哈//好舒服阿...

之後去左JOYEE屋企*

再之後番左屋企//

仆街細佬又布串,

頂佢個肺**

今晚又兇多吉少啦=]]

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-06-27 06:19 PM