MyLife
:D
B-day:)13/4
Sex:) girl
The girl that love smiling every moment<3


CM  for chi :)
最近三個月尚無任何留言
my little babys <3
euN:)
Hillson:)
Ho Ho:)
joyee:)
lap:)
ling:)
lok:)
Mic:)
Pig:)
sharon:)
yaN:)
yUng:)
     2007 年 6 月 26 日  星期二
 

 

 

考綜合能力*
同lok買左粥係SEVEN撐抬腳:)
買左碗清淡得很ge粥
食飽同lok搭的士番學校''
架的士HIGH過反過山車xp
同lok上圖書館上網睇片*
笑到癲xD
之後同YAN佢地飛的去誌個會所打保齡
浩黎埋....
打籃球*v*

 

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-06-26 05:39 PM
  




     2007 年 6 月 25 日  星期一
 

前日___23/6:

如常番補習*

數學堂果時係咁同阿sir吹水^^

ENG堂就同Miss係道反True or Dare^^

愛上左番補習^^

琴日___24/6:

同細佬係道睇史力加*

笑到痴得濟俾老豆好細力咁車左過黎>口<"

之後訓左幾粒鐘頭就到左>>>

______25/6:

英咕撚屎test.  .  .

有兩Part冇做//

之後同左LOK,YAN一齊去左東堤灣畔個會所反*

之後反反下就暈左...

一醒左我就已經係屋企LU><"

************END*************

  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-06-25 05:52 PM
  




     2007 年 6 月 21 日  星期四
 

今朝媽媽照常6點9叫我起身>>>

因為佢唔知我今日唔洗番一v一*

所以我就繼續扮野.   .   .

希望可以出到去東涌玩飽佢*

突然覺得自己好有大誌=v=*

出到去東涌//

先明白到冇左電話ge慘況>口<""

終於搵到電話向人求救>v<

點知搵親d人唔係冇人聽就冇開機...

之後番左屋企反電腦...

反到12倒同先後同群叔,lok傾電話^^

之後就落左青衣城同陸柏希睇戲*〕〕

睇左成兩粒鐘+0+

坐到個屎忽開花

跟住同左佢去冒險樂園道反

之後就番龜

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-06-21 06:10 PM
  




     2007 年 6 月 18 日  星期一
 

同yan,波波搭地鐵
都唔知做乜...3條蛋散笑到癲xD
ASSEMLY同士多企`笑again:D
考History,
Dawson見我冇鉛筆''
攞左枝筆比我
同lok,yan,eunice出逸東食lunch
搭的士番學校,豪!
music exam,唔識/0\
放學同yAN,lok,horace,多比,馬田行
摘左朵花比士多啤梨
比佢追住,唔洗客氣喎*v*
馬田同多比係阿波羅門口狂吹水,同yan笑q死
之後同Yan,lok,horace去東堤反,7桐出埋黎
反左粒幾鐘之後同yAN,lok搭的士回家!
horace請搭,多謝晒:)

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-06-18 06:28 PM
  




     2007 年 6 月 16 日  星期六
 

EUNICE=]hAPPY-BbDay`

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007-06-18 06:37 PM