|
|
|
2007 年 7 月 18 日 星期三
|
|
Answer 520.
答中so clever!=0=''
623蠢!
i love you all !
|
|
| |
|
2007 年 7 月 17 日 星期二
|
|
尋日臨去婆婆屋企
阿媽叫我拎張成績表比佢
PK!張成績表仲係Horace道*0*
諗住拖到佢地唔記得*衰左/.\
老豆要我打俾陸柏希話佢依家去佢屋企拎番張成績表,頂
打左之後,我老豆同Horace傾
知陸柏希住平洲之後縮沙>0<
今日6點係葵芳道交收
同老豆老母為左佢鬧大交 討厭!
去到婆婆屋企,同細佬媽PO
今日9點幾起左身*
1點同婆婆,細佬出左去同三舅父飲茶:)
哇*BB好得意呀*v*
反左好耐電腦*
出左去同個4歲半表弟反左陣PS2雙打
好唔低,咁都輸比佢,哼
65x8=??知道既留cm啦:) |
|
| |
|
2007 年 7 月 13 日 星期五
|
|
with L0k搭地鐵番學=]
番到學校見到勁多人逼埋1齊.........取暖
同L0k逼埋入去
Eng=]L0k::::Set4`我Set5*真係世事冇絕對-3-
之後先知有名係張紙道都升到班`baby,我升到F.2喇^^
tHX L0k,EUNICE,Eric馮大力支持=]
入Hall睇結業禮`
俾miss袁睇到我本手冊波平唔代表冇出色
miss袁同鍾sir搶左我本手冊黎睇`影晒相/00\
成績表`勁
放學同miss鄺`ms劉談心^^
同L0k,群叔係3號留左好多偉大筆跡=]
之後同L0k,陸柏希去左HENRy屋企=]打機
最後1日係iN
Y。M。C。A
愛你`忘不了`
捨不得當天跟您的感覺=]
朋友♥♥我當您一世朋友=] |
|
| |
|
2007 年 7 月 12 日 星期四
|
|
今日遲左出門*諗住會自己一個番學//
搭地鐵*悶到阿媽都唔認得,,
落車個下*見到LOK^^
差一卡車都冇=="
番到學校*入Hall俾鍾sir棒打煙央/3\
套劇都9唔撚搭8*不過又好撚好笑``
之後又去左戒煙*
Ivy話群叔冇食煙==" 哈哈*笑撚死我//
之後Ivy俾左張$10 Q旁我*乖得濟^^
同LOK去左7桐屋企* |
|
| |
|
2007 年 7 月 11 日 星期三
|
|
中華問答比賽*0*
o分輸左 凸.凸
多得晒台下ge朋友仔
謝誌提水:P
a.除眼鏡 b.掂鼻 c.托眼鏡 d.打自己一巴-..-;
同士多啤梨見Ivy戒煙
都冇食煙,比miss kwong點名/0\
好彩ivy都知我清白:)
吸煙引至性無能!
同lok係canteen講d老豆點樣搞gag,好笑!
一直到放學xD
撞到陸小雞同henry!
逸東m記又撞到群叔,李卓然同Thomson
hea左好耐
then with lok back home''
係地鐵又撞到Choi faye同爆青 |
|
| |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 46 | » |